Pokémoooon!!!

Kdo před deseti lety neznal Pokémony, jako by nežil…

Všichni vědí, Kdo je Ash „všechnychtím“ Ketcham a Pikatchu…
Ten blbounkej seriál furt ještě běží!!
Nedávno sem si náhodou pustila telku na nejmenované stanici (protože nevim na, který je dávají a jsem líná to zjišťovat) a koukám přímo na žlutou Elektromyš! Jahůůů říkám si… A povídali, že mu hráli…

Nastoupějí Rakeťácí a místo : „… my chráníme svět před velkou zhoubou, před láskou, krásou, štěstím a touhou…..“ zahalekají jakousi rýmovačku, která není Rakeťáckej slogan a tvářej se, že jako dobrý? Really? Nedělejte si prdel z tety JAm! Teta JAm nasbírala celou první řadu pokémonů vole!!!

Takový zklamání…
Sice jsem skončila někde u Mew a Metwo… ale stále se považuju za znalce!








Jedna odpověď to “Pokémoooon!!!”

  1. Já už je neviděla snad sto let. Ale taky jsem měla všechny. (Stopadesátka byla oříšek, ale taky jsem sehnala.) Pokémoni jsou prostě moje dětství. A ty HP gify jsou boží.

Zanechat Odpověď

