15. Metallgestaltertreffen „Gotha glüht“ 2011 and Iron Mommy

Gotha -Buttermarkt

Následuju Taurwen a pěju ódy na Německo….

Ne… víte já nemám ráda němčinu. Přijde mi hnusně hrubá, nezvučná a křupací jako byste mezi zubama drtili skály.
Ale mám ráda Německo a němce.

Na Sympoziu v Gothě jsem byla cca už po třetí. Nedaleko Gothy je TobiasHammer, kde jsme byli v červenci a můžu vám říct, že po těch sympoziích se tak blbě odjíždí, když si s těma lidma rozumíte, i když vaše němčina končí pozdravem a dvěma naprosto nevhodnými slovy jako je „Zácpa“ a „Průjem“. Tenhle rok se mi odjíždělo o něco hůř. Blíže sme se seznámili i s několika místními domorodci, potykali sme si, byla s nima sranda a byli tak hodní.
Kováři jsou skvělá banda už proto, že to jsou kováří.

Dnes ráno, když jsem procitla ze sna, mě tlačila do žeber kovová péra z matrace a já ještě v tom polospánku přemýšlela, proč se mi tak blbě spalo a co se stalo s tou duchnou, že je tak podivně nepohodlná. No a pak mi to došlo. Spim na matraci doma v čechách, ne na duchně v tělocvičně jednoho gymnázia v Gothě. Probouzela jsem se zklamaná, že se nemůžu ksichtit na Marcuse až půjde okolo stánku, že mi Sylvio nebude skládat poklony za brejle jen půjde okolo a že mi lidi nebudou rozumět, ale stejně uhnou, když jim řeknu: „..zdovolením já bych ráda prošláááááá..“

A nemáme zálohovaný petky!

Seděla jsem dva dny na stánku a bedlivým pozorováním jsem dospěla k názoru, že dobrých 90% němek ve věku od 45 do 60 a 80% od 60 do álelůja vypadá stylovějc, vitálnějc, pozitivnějc a vkusnějc než češky. Tam ty ženy mají tak pěkné účesy, tak stylové hadry a tak zajímavé kombinace, že pražačky v jeansech, keckách a mikině, se můžou jít klouzat.
Nevím, kdy ještě uvidím tolik žen ve středním věku s propíchlým nosem, tetováním kdekoliv a vyholenou částí hlavy v upnutém kostýmku nebo skvěle padnoucím stylovém modelu, který by záviděla půlka lookbookářů.

Víte, nemám ráda němčinu, ale chci se odstěhovat do hrázděného domečku v Turýnsku.

Polovina těch německých kluků-kovářů byla plešatých, v maskáčích a kanadách a horou železa u pasu a teleskopákama, milujou runy a hrajou kostky po pirátsku, mají malé děti a vyváděj jak puberťáci….A je s nima sranda. Celá Gotha byla tak čistá, silnice a dálnice osvětlený a vyspravený, pangejty vysekaný a parky nezarostlý. Lidi tam oceňují ruční práci.

Jsem ráda v čechách a nesnáším němčinu, ale opravdu se přemáhám a i se sebezapřením se hodlám naučit alespoň základy, abych tam mohla jezdit častěji a nemusela se spoléhat na rukonohoangličtinolengvič.
Fotky na FB :
http://www.facebook.com/?closeTheater=1#!/media/set/?set=a.165713546847520.43152.100002266287951&type=1

Dostáváme se k „Železné mamá“.
Kdo z vás, má železnou matku? Já se mohu momentálně přihlásit. Moje Mutr je železná lejdy. XD

Jsem unavená po těch tisíci kilometrech najetých a desíctkách kilometrech nachozených. Království za Akryl barvy Umbry pálené! A sláva barvám El Greco!

Dobrou noc děcka a … Nesežerte to!

Gloria

Zanechat Odpověď

