Bullshit dear friend!

Zdravím…
Jednou zas doufám napíšu normální článek. XD..
Těšíte se? Já taky:D

…tak ne to byl džouk…. XD

No… Chtěla bych promluvit na závažné téma. Tedy. Chtěla bych mluvit o lidech, co si velmi rádi protiřečí a mě to už začíná neskutečně srát. A to dokonce někteří ti lidé byli odstranění z friendlistu a stejně si našli skulinku, jak mě doběla vytočit.

Víte jak mám ráda konkrétní případy… *wink wink*

… Byla jednou jedna negativistka. Ráda o sobě tvrdila, že jí nic nerozhodí/se sama sobě líbí/zaždýmu skoro až ukousla hlavu, že se jí odvážil dotknout slovem/nestyděla se za své vzezření…. ALE! Nechala smazat kritiku, protože tam byla její fotka – bez hlavy… Kdo jí nezná = nevěděl.

Tak a nyní mi prosím řekněte, jak je možné, se za sebe nestydět, nebýt rozhozenej a líbit se sám sobě, když kritiku, která se vás sice týká, ale je podána celkem nenásilně a hlavně slušně, necháte smazat. Načež pod článek napíšete ublížený komentář…???

Oponujte mi prosím tím, že já snifu pod vlastními zlými tajemy… neb jste nepoznali tu dávku sarkazmu a to, že si ze sebe umím udělat srandu a naoko ( dobře.. s Marmeládou souhlasím, protože slovo VZTEKAT se opravdu píše se Z, ale já to prostě budu psát se S, protože to píšu foneticky tak, jak to říkám a baví mě to tak říkat.. kapišto?) souhlasit, že jsem fakt zlá zlá holka a měla bych tu svou hnusnou duši – potažmo ďábla – nechat vymýtat knězem z pověření Vatikánu…

(JÓOOOO! SEŽEŇTE MI EXORCISTU! CHCI JEDNOHO K NAROZENINÁM!!!)

Hůůů sem se rozjela…no to sem teda zlá dneska…Proto dám k dobru ještě jednu sitjůejšn, nad kterou zůstal můj rozum stát.
Zůstanu u nejmenování osob, i když pevně věřím, že se jim to donese nějakým božím zázrakem a oni prozřou a zčistajasna je kopne Ježíšek do ledvim a oni si tou bolestí uvědomí své chyby…

(Víte, že Archa úmluvy je v Etiopii?)

Slyšela jsem o naprosto normální, až stereotypní situaci:
Dvě ženy. Jedna ukazuje druhé nové sako.
Zkuste odhadnout pokračování tohoto příběhu…. A budete úplně vedle.

Ne.. nezačnou snít o sukni nebo botech, co by k němu ladili.
Ne… nezačnou se bavit o nových módních trendech.
Ne…. nezačnou se hádat o tom, že ho ta druhá viděla o dva dny dřív a tudíž má větší právo ho mít.
Ne…. nepřejdou to jednoduchým: “ Jé to je krása! Kdes ho koupila!“

Začnou se hádat o tom, že ta druhá chce tu první předělávat….
Občas pochybuju, že ta první je vůbec ženská….
Vysvětlil by mi prosím někdo, jak se dá třicetistupňový pařák přežít v kalhotech s podšívkou, pohorkách, se dvěma tričky – dlouhý rukáv na tom krátký – a čepicí nasazenou na palici 24/7?

Usmažila bych se…

I když chápu. Je tu možnost, že tomu člověku je prostě v +30°C zima, protože má nějakou genetickou vadu a jeho tělo není schopné teplo udržet (kousnula ho v laboratoři radioaktívní ještěrka a teď se mění na superhrdinu!!!!), ale zdá se mi to jako blbost, protože já sem vařená, i když je 20 a mám mít na sobě jeansy a triko… ( mě kousnul radioaktívní teplej pavián a proto mi je vedro a tak řvu:D)

Život je o možnostech. Máte možnost vidět ho v celé jeho kráse, ale také máte možnost vidět jen světlo na konci tunelu. Obě cesty mají „něco“ do sebe, ale tunel značně ochuzuje váš rozhled.
Jak říkám, vždycky můžete kráčet po své přímé cestě, ale proč se nerozhlížet i okolo sebe?

No… a nakonec mě sere Elizbeta, kterou naschvál uvádim jménem, protože je to strašná slepice a strašně si zaslouží, aby to všichni věděli. Děsně na ní žárlim, protože ona má dvě valentýnky a já jenom jednu! Což je nespravedlivý, protože já sem strašně super a ona ještě víc, čímž je snad jasný, že vás tímto odstavcem tahám za fusekli a záměrně tu melu sračky:D
Tedy Elizbeto… Jsi Super XD :-*

Jistě vím že tuto většinu lidí nebude zajímat… ale chcete vědět, za co du na Halloweenský sraz? TAK TO MÁTE BLBÝ XDXDXDXDXDXD NEB SE TO DOZVÍTE AŽ TÁÁÁÁM:D

Kdo to ví a napíše to sem bude mučen a umře bolestivou smrtíííííí!!! XD muhuhahahahaaaa!

No a nyní je čas na trochu toho záhrobního humoru… Kdo to nepochopil, je Truhlík a musí rok vozit SMRTĚ!

Gloria

2 komentáře to “Bullshit dear friend!”

  1. elizabethka... Says:

    MILUJU TĚ BABO! JEDNOU SI TĚ VEZMU

  2. A já víííím, za co jdeš. A budu zlá a nechám si to pro sebe a ostatní můžou jen hádat. Já už taky vím. 🙂

Zanechat Odpověď

