GreenVorvaň a jiné obludy

Zelený je celý svět. Zelená je dobrá…. serte na Modrou!!!!!!!!


Původně to neměla být hláška na Zmijozel… Ale tak ten obrázek mě přímo vybízel. Tou sou zelenou:D

Proč vlastně zelená? Ne opravdu nejsem posedlá Zmijozelem … Jen natíráme plot okolo učiliště v Chuchli na zeleno… no a můj drahý Vorvaň si nejdřívě vykydnul plechovku přímo na kalhoty a v místě, kde má díru jak vrata do maštale. Následně večer přišel kropenetej jak křepelčí vejcata… v obličeji… Ta barva nejde dolů… a Pak sem zjistila, že má zelenej i prst na noze. WUT DA FAK!!! Vždyť měl boty!!!
Prostě chlap… Nepochopíš, dokud nebudeš mít pytel a rouru na čůrání.

Hele chcete zažít šok???
Mám fotku mojeho pracovního oháknutí:D
Já mám na sobě džíííny! A obrázek bude na konci příspěvku:D

Byla jsem včera v kině… na tutom:

http://www.csfd.cz/film/269220-dream-house/videa/

Bylo to zajímavý. To jo.. Řekla bych, že něco na způsob Pátýho smyslu. Paranormal activity.. Shutter Island… a ze začátku máte pocit, že ten chlápek je odsouzenej vyvraždit svou rodinu, jako ten před ním a máte pocit, že koukáte na hvězdně obsazený 3:15 zemřeš…. kupodivu je to trochu prozaičtější a blíží se to spíše Shutter Islandu. Je to fakt zajímavej film, ale nic moc bomba.
Chtěla bych to jako knížku.

No dobře dám sem tu fotka a přestanu krafat, protože moje energie jaksi padla na šíleně intelektuální pokec na FB ve skupině “ Kult tety JAm“. Je vám doufám jasný, že ta Intelektuální část byla tak seriózní a namáhavá, až mi z toho smrděj moje fajn nožky a musím si je jít po vzoru Pana Zajíčka umejt, aby voněly jako luční kvítí… Musím se zklouznout do Eklhaftní ďoury a pařit se Zajíčkovistama do konce věků za trest, že sem se pokusila být seriózně inteligentní:D
Pro ty, kdo netuší, KDO je Pan Zajíček a CO je eklhaftní ďoura, vkládám sem odkaz na stránky mého drahého Přítele Koubiče, sekci EOD – tedy Ezoteric Order of Demence.

VSTUP JEN PRO OTRLÉ!

Nechci slyšet kňourání na téma: “ ta JAm je blbá, protože EOD“ nebo “ ta JAm je nějaká satanistka, protože se baví s lidma, co je zajímá magie a Sumer…“

Vole mě zajímala už dávno předtím, než byla nějaká komunYta…

Tedy odkaz:
http://koubic-sytes.mysteria.cz/hdp_orakulumdemence.html
Doporučuji : Kapitola 3. Nauka o eklech Padlých

A pro pár zvědavců konečně….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
FOTKA!

Jo fakt mám Jeansy a fakt mám serijózní svetr… a fakt sem v tom něco dělala!

Netlem te se !!!

Gloria!

3 komentáře to “GreenVorvaň a jiné obludy”

  1. elizabethka... Says:

    TY KRÁVO XD

  2. Tlemíme =D

  3. vy ste taky vagíny až to bolí:D

Zanechat Odpověď

