MY FIRST CC

Brýdén!
Neočekávaně… prodávám dvě věci, co už nenosím. Je mi jich líto, že ležej ve skříni a tak snad udělají radost někomu, kdo je víc užije něž já.

Jak si věci zamluvit?
– Napsat mi mail na JAMELIA@seznam.cz
Jak je dostanete?
– Osobně – v Praze
– Poštou + 50 kč na poštovné (doporučený balík)

Jako první Halfbonnet (Dita Akira)

Délka: Od mašle k mašli 38 cm
Cena: 400kč (nechávám původní cenu)
Značka: MV – Maxë
Poznámka: Měla jsem ho na sobě sotva 5x.. Na deset minut, abych se na sebe koukla do zrcadla a řekla si, že se na to necejtim. Je nový.

Další je Sukně ( Neadrian )
Míry: pas – 70cm délka sukně – 55cm
Původní cena: 520kč)
Cena: 400kč
Značka: MV – Maxë
Poznámka: Sukni jsem měla na sobě 2x. Nosím víceméně tu druhou, kterou mám od Maxë a je mi líto, že tahle je na dně skříně a smutní. Je téměř nová.

Doufám, že ty věci nebudou u mě smutnit moc dlouho a někomu udělají radost.

Gloria

Komentáře nejsou povoleny.

