Kapitola I. Jedenáctero gwáčkoidních přikázání



I uslyšel jsem z Gůči Sinai trubadůry tisíce gwáčků jak mne zvou abych já Koubič setkal se s blahodárným G! I tedy poslechl jsem a vydal jsem se na strmou Gůču Sinai abych pohlédl na vykřičník nekonečného G! A koupal se v jeho dementní záři. Cesta strastiplná byla neboť prdel zapocenou nebohý Koubič měl ale věděl že jeho posláním jest převzít správu velkého G! A naplnit tak proroctví dementních aeonů. Koubič doklopítaje na Gůču se rozhlédl a uzřel záři oslepující jako bouře stvoření. Zmateně řekl slova pravdy … WOW. Bylo mu z hůry odpovězeno … G! … Koubič věděl co to znamená a neváhal a s srdcem zaplněným blahodárným působením G! Odpověděl G… Což Velké G! Naplnilo uznáním a začalo s Koubičem rozmlouvati o věcech příštích . Tedy G! Řekl G! A poté G… Což znamenalo toto … Koubiči ty jenž jsi zvaný Dement sestup z této Gůči v tento Gwark a opanuj nožky všech Dementů ve všech Gůčách Universa já Velké G! Ti dám desatero dementních přikázání kterými se dementi smí i nesmí řídit je to na nich neboť oni dementy jsou. Koubič zase projevil naprosté pochopení pro věc svou moudrou odpovědí … Ehe … G! Dále pravil G! G.. G! Jdi Demente Koubiči a šiř slova pravdy neboť chvíle kdy já Velké G! Přijdu se blíží a pohleď na mne … Koubič zamžoural a skrze oslňující pableskování jako by prostupující všemi rovinami demence a uzřel G! Znovu zalapal po dechu a z vagunu se vydralo ohlušující WOW. G! Již znuděno monotolní konverzací s tvorem s vážným poškozením mozku svou řeč zakončilo klasicky … G! A Koubičovi hodil Na dvou kamenech vytesána Dementní přikázání. Velký Koubič trefen tímto břemenem do hlavy náhle osvícen řekl G… a tak bylo. Při další strastiplné cestě do údolní Gůčy kde gwáčci si hráli a hašteřili se, zápolil Koubič s enormní zátěží v podobě eklhaftních destiček na kterých byla slova Dementních přikázání a škrcení zapocených trenýrek. Sestoupivší do údolí se nadechl … Gheeeeeee Já jsem Koubič Dement a mám pro vás od dementního G! Tato přikázání slyšte je a eklete gwáčky neboť poté budete mít fajn nožky.

I
Já jsem G! Tvůj Gwáček … já jsem tě vyvedl z Gůči z eklhaftního ekleru eklhaftnosti.
Nebudeš mít jiného písmena abecedy než li mne. Nezobrazíš si G! Zeklením ničeho co je v horní gůče, nebo v bublinkaté gůče. Nebudeš se klanět žádným jiným písmenům abecedy a ani je nebudeš psát. Já G! Tvoje G! Jsem G! Gwáčkovitě opanující tvojí duši. Proto jsem si dělal nečestnou prdel … Eklete si co chcete neboť já G! Jsem fajn gwáček můžete používati i jiná písmena abecedy a můžete i mne vyobrazovat s fajn vykřičníkem neboť to jest má fajn nožka.

II
Nezneužiješ G! Svého Gwáčka G! Nenechá bez gwámolu toho kdo by jeho jméno vyeklil špatným směrem. Neboť eklit gwáčky je fajn ale neeklit je je ekl.

III
Dbej na gwarky odpočinku, aby ti fajn nožky neupadly. Šest gwarků budeš eklit a dělat všechen ekl. Ale Sedmý gwark je gwark kdy ty budeš eklit gwáčky. Nebudeš dělat žádný ekl ani ty ani tvůj Prdík a ani tvůj Prd či Prdíček ani tvůj Prd Prdíka ani Prdík Prda Prdíka v Prdu. Ani Prdík co bude zrovna v tvé gůče na návštěvě. Všeci prostě musí eklti gwáčky aby si nožky a ponožky odpočinuly. Pamatuj že ty jsi byl eklem v Gůče eklhaftské. A že G! Tvůj bezmezný Gwáček odtud dostal tvou prdel pevným vagunem. Proto ti eklí G! Tvůj Gwáček … ekli gwarky kdy máš fajn nožky.

IV
Cti svého oťecka i matak svůj, jak vyeklil G! Tvůj Gwáček, abys dlouho eklil gwáčky a dobře se ti na Zemské Gůče eklilo, na té kterou ti dal G! Tvůj Gwáček

V
Nezeklíš cizí Vagun ani ten svůj

VI
Nebudeš eklit s nikým kdo už má fajn Prdíka

VII
Neuděláš eklhaftní eklhaft

VIII
Nevydáš proti Prdíku falešného gwáčku plného eklu

IX
Nebudeš chtít eklit s Prdíkem který už má fajn Prdíka

X
Nebudeš toužit po obytné gůče jiného Prdíka ani po gůče na které pěstuje obilí ani po dalších Prdících co Prdík zná. Ani po jeho zvířecích Prdících. Prostě nebudeš chtít nic co patří tvému bližnímu Prdíku

XI
( dodatkové přikázání)
Eklete Gwáčky a mějte fajn nožky

EOD

Zanechat Odpověď

