30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

Odpovídat budu česky. Nelíbí? Váš problém…

◦DAY 1. Your name and 5 things about you that no one really knows.

Jmenuju se … Eliška

1. Mám střípak génia. (Věnoval mi ho ve snu sám Salvátor Dalí XD)
2. Na základce, jsem v devítce skončila s nejlepším vysvědčením ze třídy.
3. Milovala jsem Chemii a dodneška jsem schopná odříkat básničku, ze které odvodíte všechny prvky v periodické soustavě prvků.
4. Chodila jsem s klukem z pasťáku.
5. Na střední jsem bydlela s ELFEM!

Nic moc novýho pod sluncem a doufám že večer bude regulérní článek o debilních nádražácích a nenávisti k lidským stádům.

Práci zdar a lenosti zmar… nebo obráceně? Kdo ví..
Gloria

Zanechat Odpověď

