30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

DAY 2. A picture of one of your celebrity crushes and 5 things you would do with/to them. No questions asked –

Tak schválně, jestli uhodnete, kdo bude pod perexem…..


Oh My Mikelangelo!!!! The fucking Loconte!
Kdo čekal Severuse?
Upřímně já taky, ale řekla jsem si, že si dáme nachvíli pauzu se tmavými typy (proto tu není Florent).

A pět věcí, co bych…… neusmívejte se tak blbě nebude řeč o znásilňování, pokud by si o to neřekl:D

1. Musel by mi zazpívat Tatoue Moi v Paříži pod Eiffelovkou….
2. Vzala bych ho do Prahy a pořádně ho tu provedla, protože když tu natáčeli klip, určitě se tu mihli jen u Lennonovi zdi. A samozřejmě ho donutila zazpívat mi (zaseeeeXD) Tatoue Moi u Lennonovi zdi:D
3. Určitě by mi uvařil v mojí kuchyni:D
4. Zajeli bysme na zámek, kde točili pokračování Tatoue Moi a nafotili milion blbejch fotek.
5. Vzala bych velký plátno…. něco jako 2x3m …. a tuny barev a namalovali bysme spolu nějakej děsné ívlkůl obraz…

Jojo… Dáte mi ho někdo k vánocům???

ploším ploším *puppy eyes*

Zanechat Odpověď

