Anna a král


Znáte ten film? Je to jeden z mích oblíbených…

…… nedávno jsem ten film opět shlédla a měla jsem pocit, že mi tam přijde něco povědomé a naprosto jsem netušila co.
Probírala jsem si postavu po postavě…. záběr po záběru… (nikdy nevíte kde prošvihnete Rickmanův štěk že…)
A pak jsem si uvědomila že mi připadá povědomý ten klučík…. Malý, blonďatý syn Anny.

Komu to krucinál je podobný… ???
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
a pak mi to došlo…


Vidíte tu podobu? Ty rysy… ňuňuuuuu!!!! *fangirlí moment*

No a je to fakt, je to von. Takový malý pívo. A je to roztomiloušký už takhle malý!
.. i jako dospělý…

*de slintat do složky Tom Felton/Draco Malfoy*

X____________________X is dead! Nyaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

XDXD

6 komentářů to “Anna a král”

  1. Ty nemáš vkus na chlapy?

  2. elizabethka... Says:

    ten taky vyzařuje sex

  3. Tvoji složku chci někdy vidět… Draco mě nebral, ale Toma bych z postele fakt nevykopla… zvlášť když by na mě hodil takový pohled…

  4. Ten příběh byl zfilmován pěkně už předtím. Králem byl tehdy, tuším, Telly Salavas (inspektor Kojak).

Zanechat Odpověď

