Tajemství 972

Dávám všem volný prostor k vyjádření se k mojí:

Tupohlavosti
Blbosti
Hnusné duši
Ošklivým botám
Lítostivosti
Ztracené existenci
K Mému Ignorantstvu jako takovému
.. a v neposlední řadě k tajemství jež vyšlo na zpovědnici a já bych vám „annonymním miláškům“ chtěla dopřát, abyste se vyjádřili alespoň internetově, takzvaně „MĚ DO KSICHTU“.

SAMA SE VYJÁDŘÍM VE ČLÁNKU, KTERÝ UVEŘEJNÍM ZA PÁR DNÍ.PROTO SE NEDIVTE, ŽE NEODPOVÍDÁM. POCTIVĚ BUDU POVOLOVAT VŠECHNY NOVĚ KOMENTUJÍCÍ AŤ SE MI JEJICH REAKCE BUDE LÍBIT NEBO NE. (Ale uvědomte si s internetem nežiju, takže se vaše komenty mohou oběvit až za několik hodin. Po prvním komentáři, co povolím vašemu nicku, budete moci již komentovat volně.)
Děkuji za pozornost.

10 komentářů to “Tajemství 972”

  1. Někdy reaguješ přehnaně, někdy mě štveš svými názory, ale i tak mi přijdeš jako skvělá holka. A hateři ti nemají co vyčítat, taky přehání, tak mají otravné kecy. A ještě ani nemají odvahu to říct za sebe.

  2. Já se k tomuhle snad ani už nebudu vyjadřovat… asi jen: Haters gonna hate. Jsi skvělá! 🙂

  3. elizabethka... Says:

    můj názor znáš ty jedna zlá duše!

  4. JAm, asi nemá cenu ti psát, že by tě občas člověk za některé formulace myšlenek plesknul… 😀 Ale jsi skvělá děvčica a já tě mám ráda. Zcela upřímně, ano, chápu, že někomu ležíš v žaludku – ale už mě začíná fakt srát, že se to rozmazává furt dokola, jako kdybys každý den topila koťata a trhala mouchám křídla.
    Love ❤

  5. budu reagovat neprve k tajemství, neb na zpovědnici to nejde: nasralo mě. Hejty jsou zakázané. Toto je hejt. Autore jdi do řiti, mysli si to, co si myslíš, jen pro sebe a neurážej lidi.
    Sere mě taky spousta lidí, i nějaké lolity mě serou a třeba mi i od pohledu vadí, aniž bych je znala, ale dobře vím, že to nikoho nezajímá a nemá co zajímat. že je to můj pohled na věc, můj názor a možná i můj chybný předsudek. a co bych ho někomu cpala, zvlášť tímto nevhodným způsobem. když mě to vadí moc, řeknu to kamarádkám.
    já na lidech hledám to dobré a tím se nad tebe, autore, nyní každopádně povyšuji.
    co chceš vyřešit- přesvědčit lidi o tom, aby Elišku neměli rádi? To je teda pěkný svinstvo. Nebo je to prozaičtější, nudíš se a baví tě drama? Tak jako tak jsi mě vytočil/a.

    K JAM: já tě mám ráda, ty to víš, a přestože je těžké ignorovat hate tajemství, zkus to, prosím. Tvůj život naštěstí není jenom na netu a proto si nenech ublížit.
    Víš jaká jsi, vlastně i víš, proč lidi tohle dělají… takže buď v klidu, v naší profesi se budem nasírat nejspíš často, tak si to šetřeme na horší časy. A měj se ráda, máš proč.
    A jestli chceš o tomhle debilním tajemství drbat a nadávat na hatera, klidně mi napiš na FB až budu onine, ráda se zapojím 😀

  6. Asi budu jediná zlá. Chováš se jako náctiletá hysterka a to opravdu, ty tvoje rádoby drsné výlevy … to se ani nedá komentovat. Prvně jsi strašně drsná a zlá holka, ale když ti někdo oponuje, jsi ó velká chudinka a ostatní jsou hnusáci, co si neprošli tím co ty. Neznám tě naživo a hodně lidí co tě nesnáší asi taky ne, ale po tvém vystupováním na netu tě asi nikdo osobně poznat chtít nebude …
    Chováš se jak se chováš, ok, to by se ještě dalo snést (ignorovat), ale to že pak poučuješ ostatní o tom, jak by se měli nebo neměli chovat, to je normálně k smíchu.

  7. Tímto bych ráda komentovala Kiru: Jo, jsi zlá a co? Jenže asi i někdo zlej jako jsi ty …může mít kamarády. Kupodivu. A věř tomu, JAm kamarády má. Světe div se.

  8. Však já nikde netvrdím, že nemá ;). Jen komentuju její vystupování na netu.

  9. elizabethka... Says:

    Já jsem se JAm kvůli jejímu vystupování na internetu taky bála… ale když jsem zažila jak umí člověka přijmout….

  10. LOL lidi. Vystupování na netu se dělí na dvě části. Komentáře a soukromý chat. Člověk někdy JAm vidí napsat něco co se mu nelíbí OMG JAM JE BITCH! Ovšem pak si s ní povídá a dojde na to, že konec konců, je to inteligentní vzdělaná dáma co ví mnoho věcí a ví jak s mnoho věcmi pomoct. Je od rány, sem tam uhodí, ale pro všechno na světě, jak ji můžete jen tak prohlásit za největší svini komunity? jako vážně.
    Mimo to, k tajemství. Víte jak mne serou někteří lidi? A co dělám? držím hubu. Co dělá autor tajemství? DRAMÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!! Doufám že tímto to zkončí.
    Kdyby JAm srala cukorvou vatu, měli by jste ji rádi?

Zanechat Odpověď

