30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

◦DAY 4. Please state your Hogwart’s House, your favorite spell, your patronus, your boggart, and your favorite book in the series

Oblíbené téma ..Jdeme na to!

Tak kam by mě zařadili?… Myslím že bych byla něco jako Harry jen s tím rozdílem že bych říkala: „… Nebelvír ne! NENENENE Nebelvír!“ … Zelená mi jse teď víc k vlasům:D

SLYTHERIN!!! SLYTHERIN!!!!

Kouzlo? Hádejte… Je zelený a zní jako můj oblíbenej pokémon:D AbrakadabraKedavra:D

Patron… Na Fb mi sice ta pitomá aplikace vyprodukovala zajíce… jenže já jsem děsně egoistická, patron by vypadal jako já:D A nebo by to byla velká černá kočka (čti Jaguár).

Bubák… Blbý slovo hledala sem ho dlouho…
Asi bych viděla mozkomora jako Harry, protože se nebojim ničeho konkrétně, spíš se bojím se bát. Nebo bych tam viděla svou neschopnost….

A nejoblíbenější kniha? Pořádně jsem zatím u 4 dílu, ale fakt se mi líbí trojka. Mám ráda Vězně z Azkabanu i jako film. Ale soupeří to s Princem dvojí krve. Momentálně hodně čumim na První půlku sedmičky a chybí mi ta druhá protože si to potřebuju tak milionkrát pustit, abych si konečně mohla říct, že sem spokojeně dokoukala HP filmy:D

A nakonec dáme foutou…


Severus! Say Hi! 😀

Zanechat Odpověď

