JAM KOMENTUJE – Tajemství 972

TAK A MÁME TO TU. Odvahu napsat své vyjádření na mém blogu mělo cca 8 lidí z více jak 1400 návštěv, tímto jim patří můj dík.
Chci na komentáře odpovědět a vyjádřit se k tajemství samotnému. Předem upozorňuji, že píši naprosto v klidu a nerozčiluji se. Nikde..
….více po rozkliknutí článku….

Terezka Sariel: Díky za tvůj komentář, myslím, že máš pravdu. Nikdy vlastně nevíme v jakém rozpoložení člověka zastihnemě a tím vlastně neodhadneme jeho reakci, takže není divu, že lidé občas jsou podráždění a přehánějí. Jelikož jsem docela dost neurotická a cholerická, vypěním snadno a to jak píšu může vyznít dost tvrdě. Většinou to tak ani nemyslím, ale píšu jak píšu a prostě vypadám arogantně a zle.

Betty: Díky

Elizbeta: Po zkušenosti víme svý…

Jusufína: Začínám věřit na Karmu -> Každý můj dobrý skutek je po zásluze potrestán dvojitou porcí zloby a pohrom proti mě… Ano jak jsem psala můj styl psaní je zlo. Já jsem zlo, ale jsou zla většího glancu než já.. Zmizí a už se neozvou… (ano Juzu jsem frustrovaná) Berte to z té lepší stránky a bavte se na můj účet.

KK: Díky ženská. Vysvětlení, proč jsem nechala tenhle panflet uveřejnit podám níže.
Ale máš pravdu, člověk by z toho neustálýho proudu negace proti své osobě už mohl být vyčerpaný a pociťovat slabost. Ale víš co… Mě to moc nesere. Sice nechápu, proč to nevyřeší jako Melody, na Zombiewalku dva roky zpět : potkaly jsme se, řekly si, že si o sobě myslímě, že sme jen trošku blbý krávy a bylo vymalováno. V klidu… v pohodě… Pokecaly jsme a máme se rády…:D

Kira: Díky že si přispěla. Čekala jsem více negace z více stran a jsem opravdu ráda, že ty jsi svou dokázala vyjádřit a nestydět se za ní, protože to je jedna z věcí, kterou mám na tobě ráda. Odpovím ti stejně otevřeně jako ty komentuješ.
K mím „rádoby drsným výlevům“ – Myslím, že by sis měla zamést před vlastním prahem, protože od otevřeně xenofobní a nacismem šmrnclé slečny tohle fakt sedí. Nevyčítám ti to. Konstatuji fakta.
“ Prvně jsi strašně drsná a zlá holka, ale když ti někdo oponuje, jsi ó velká chudinka a ostatní jsou hnusáci, co si neprošli tím co ty“ – Nejsem zlá, jen mám názor, Oponuju vlastní zkušeností, kterou jsem získala za svůj krátký život a hodlám jí prohlubovat. Je možné, že můj stávající názor změním, za rok, za dva… za deset, ale teď si myslím to co píšu a snažím se být objektivní. Ano každý má dny kdy objektivní není a já jsem se za své názory postavila i v těchto dnech, i když jsem po nějaké době šla za člověkem, se kterým jsem měla spor a promluvila si s ním o tom a názor změnila, poopravila nebo obhájila v klidné diskuzi.
Poučování – Víš. Jsem učitelka a v pětadvaceti už na to mám kvalifikaci. Mám to v krvi. Jsem taková od přírody a je to má přirozenost. Vidím, že ty nestojíš o mé rady, proto ti je nebudu ani nijak nutit, ale jsou lidé, kterým jsem pomohla a jsou mi vděční. Nevíš o nich ale existují. Život je o možnostech, jak říkám své fanaticky věřící sestře. Není jen jedno nebo druhé, stejně tak ignoruj tedy i tohle. Směj se. Nevadí mi to. Ale uvědom si že i ty jsi pro několik lidí rádcem, i když si o tobě většina myslí, že jsi nabubřelá blbka co nenávidí cikány, lidi, matiku a podobně.
Přesto, i po neblahých zkušenostech, chci někde v zadu v mozku poznat Tebe „drsnou KIRU“ na živo…

Wel: Just Win! (pusa pro Wel :-* )

Katy: vystihla to o čem jsem mluvila. Katy je člověk se kterým jsem se děsně pohádala. Srala mě.Já jí… a teď na ní nedám dopustit. Má pravdu. Diskuzí člověk odhalí hlubší smysl předtím děsně kontroverzních tvrzení, která po prodiskutování už tak kontroverzně nezní.
Většina lidí mě musí zažít na živo, aby tušili jakým stylem mám tendence říkat věci. A pak pochopí….

O TAJEMSTVÍ:
Mám pocit, že se tu někdo snaží rozmazat incident s PA. S Ketmarou jsme si osobně popovídaly. Omluvila jsem se a klidně to udělám znovu. Ale přiznejme si. PA tento měsíc šlo nahoru, nechci si přisvojovat zásluhy, ale stejně to muselo minimálně kopnout všechny lidi a vyburcovat jejich sílu pokračovat.

Poslední číslo PA je OPRAVDU O HODNĚ LEPŠÍ!

Nyní odpověď autorovi pamfletu:
Proč ze mě všichni dělají „tetu“? To nevím. Lidem se ta myšlenka asi líbí. Začalo s tím několik lidí když mě bylo šestnáct. Od svých šestnácti jsem teta pro lidi, co nejsou nijak interesováni v téhle komunitě. Tahle komunita jen převzala zvyk jiné skupiny lidí. Mám pocit, že je to přirozený vývoj věci..
„Mám kecy jsem hustá, ale ve skutečnosti jsem hysterka, chudinka apod…“ A ty občas nejsi? Nemíváš blbý dny, kdy potřebuješ, aby ti někdo pohladil ego a ukázal ti, že tě má rád? Víš já sem si odsrala svý, stejně jako spousta lidí okolo. Ty asi taky… Jen by mě zajímalo, co tak hnusnýho se stalo tobě, že nejsi ochoten (ty autore) akceptovat zkušenosti ostatních. To jak se projevuju jsem popsala o něco vejš, ale zopakuju to. Ano píšu tak jak píšu. Píšu tak jak jsem se to naučila a jak to cítím. Píšu občas foneticky tak jak mluvím. Dělám to všechno proto, že neumím mít plochý text. Text bez emocí neumím. Zkusil jsi (ty autore) přemýšlet, proč se vyjadřuješ tak, jak se vyjadřuješ? Asi tě taky lidé nemají rádi….
Neboj nad tvým pamfletem jsem přemýšlela dlouho, až jsem si řekla, že když mi nedokážeš tyhle kecy říct do ksichtu, vyseru se na to a budu si dál žít svůj pro nikoho nezajímavej život. Ale prosím, řekni tohle všem lidem, co mají blog o svém životě. A chtěj aby své stránky smazali. Nikoho přece nezajímá „JAK JE JEJICH ŽIVOT ZLÝ A TĚŽKÝ“. Díky…
Z komunity odcházet nebudu neboj. Ráda bavím lidi svými kecy, proto tady přece jsem, abych se vyjádřila a o to ti šlo..O drama a zábavu. Jsem ti k dispozici. A ráda.
Jen mě mrzí, že mi autor nešel dát koment sem, NEBO ANO?

PROČ BYLO UVEŘEJNĚNO TAJEMSTVÍ A UMOŽNĚNO KOMENTOVAT ZDE?
Chci, aby si autor uvědomil, že se konfrontace nebojím, je to jeho názor, ne hejt.
To je můj názor na too tajemství. Chtěla jsem, aby lidi mluvili přímo ke mě ne k anonymní zpovědnici. Chtěla sjem vidět jestli to byl jen klasický příklad člověka, co se nebojí být anonymní, ale říct něco od plic a konkrétně, to ne. Proto si myslím, že KIRA je člověk, který si zaslouží alespoň obdiv za to, že mluví za sebe a na plný plyn. Autor se tu možná objevil, ale jen aby zčekoval komentáře a utekl…škoda.

RESUMÉ: Tři tajemství za měsíc…Lidi jsem slavná a to díky vám:D ( tady se usmívám )
Jsem svá a svá prostě budu. Pokud mi něco chcete, prostě mi to napište. Pokud vám nesedím, napiště mi to a vmeťte do ksichtu. Já strach nemám… Nejsem někdo, kdo bude lízt do zadku, aby se zalíbil a nejsem ani někdo, kdo vám bude mazat med okolo papulí, jen proto aby od vás něco dostal. Nikdy se nezalíbim všem. Počítám s tím. Uvědomte si, že se ani nesnažím.

Dnešní seanci končím.
Carpe diem quam minimum credula postero.
AVE Gloria

17 komentářů to “JAM KOMENTUJE – Tajemství 972”

  1. elizabethka... Says:

    amen!

  2. Bylo naprosto jasný, že ke článku ti nikdo nenapíše …
    Přemýšlím o svém xenofobním nacismu a musím se culit (nic ve zlém), asi tak působím, s tím už nic neudělám. Ve skrytu duše jsem ale hipík :DDD
    Vím že je spousta lidí, kteří mě nesnáší (brečím kvůli tomu po nocích :D). V tomto, řekla bych, jsme si podobné, máme lidi kteří nás mají rádi a pak jsou lidi, kteří by nám nejradši usekli hlavu a hodili do zmole.
    Ale škoda žes to nenechala na zpovědnici, aspoň by bylo nějaký vzrůšo 😀

  3. No, mile jsi mne překvapila ženská. Čekala jsem hysterický výlev. Čekala jsem drsné řeči…a ty jsi se fakt nadechla a začala psát až potom, co jsi se uklidnila.

  4. měla sem na to 5 dní:D

  5. A beztak je to MOJE tetička! Já byla první, kdo jí začal říkat tetička, takže jestli s tím máte problém nebo si to chcete vyříkávat, klidně si to pojďte vyříkat se mnou 😛 😀

  6. Anonymní Says:

    Mě je v podstatě uplně fuk jaká si. Chápu že máš problémy, ale občas si tak strašně nesnesitelná na lidi co tě mají/měli rádi a oni si to občas nezaslouží. Sem ochoten akceptovat že máš blbej den ale lidi se kterýma si píšeš ho mají taky a to bys měla akceptovat a vyslechnout i druhé kteří přichází pro radu. Až se vyrovnáš sama se sebou bude z tebe dobrý člověk.

    • Nevím proč se mi chce začínat slovy “ Milá Peth…“ whatever.

      Já jsem vyrovnaná sama se sebou, což někteří lidé nechápou. Beru věci někdy až moc doslovně. Mám někdy až nepochopitelný humor a v nevhodný čas také těžce ironizuji. Právě zde vznikají nedorozumění, která se nestávají pokud mě znáte tak dobře jako Wel nebo Hal. Z takových nedorozumění mě pak bolí hlava. Jenže když nedorozumění střídá nedorozumění, mám tendenci to na chvíli vytěsnit, odstranit příčinu, useknout se. Později člověka, se kterým jsem měla nedorozumění vyhledám a promluvím s ním, ale ne hned…

      Jestli jsme spolu mluvili, a ty máš pocit, že jsem tě nevyslechla, nejspíš si měl (hele fakt nevim jestli si ten nebo ta, ale budu tě zkloňovat jako chlapa… i když mám pocit, že si ženská) štěstí na mimořádně hloupý okamžik. Nejspíš jsem zrovna zapla net, vyvalila se na mě hromada věcí a den předtím stál za starou belu nebo byl namáhavý. V takové chvíli… byl bys milej? Já bývám schlíplá a suše konstatuji fakta, například: „.. byl blbej den, do oka mi vlítl kus barvy, co do teďka nejde vyndat a oko mám nateklý jak pomeranč,….“ Upozorňuju, že toto není stěžování, toto je sumarizace dne. Pokud jsi tedy měl pocit, že jsem tě nevyslechla a začala si stěžovat tak ne… Pouze jsem nejspíš sesumarizovávala svůj den a nehodlala se tím dál zabývat. Pokud se tedy řeč stáhla do směru k něčemu z této sumarizace, bylo to pouze tím, že do toho začala druhá strana rýpat místo toho, aby to přešla s konstatováním „..blbej den..“

      Víte tomuhle se říká lidská konverzace… Zdvořilostní fráze .. Je fajn, když se lidé dokáží vyslechnout navzájem….

      JSEM ČLOVĚK! OLALÁ! JAKÉ ZJIŠTĚNÍ! Proto také potřebuji sdělovat.

      Tedy pokud jsem se tě jakkoliv dotkla: “ Omlouvám se na stotisíckrát! “ A věř, že až mi lidi začnou za poslouchání jejich problémů platit, budu držet hubu a věnovat se jejich nitru…
      Mě ať vezme třeba čert…

    • „Chápu že máš problémy, ale občas si tak strašně nesnesitelná na lidi co tě mají/měli rádi a oni si to občas nezaslouží.“
      LOL. Jo, je. A my jsem parta andělů.
      „Sem ochoten akceptovat že máš blbej den ale lidi se kterýma si píšeš ho mají taky a to bys měla akceptovat a vyslechnout i druhé kteří přichází pro radu.“
      Mám špatný den, jdu za JAm, postěžuji si ji. Ona si postěžuje mne a já zjistím že nejsem jediná kdo má špatnej den. Když se naseru že mi nepomohla, že se mi nevědnovala, že mne neutěšila neochudinkovala apod, ale ži naopak vylila svý srdíčko….. tak je problém v mém egu a ne v JAm.
      „Až se vyrovnáš sama se sebou bude z tebe dobrý člověk.“
      Ten závěr je epický, za ten musím (bez ironie) zatleskat. Neuvažoval jsi o psaní rozvorů do seriálů?

      První větu jsem nerozebrala, to jen poukazuje na egostičnost protože většina textů začínajících na já, mě, moje a podobné výrazy jsou vždy psány buď v rozhořčení nebo v opojení egoismu. Tady to vypadá na oboje.

  7. Nechápu, jak se může kvalifikovaná kantorka dopouštět tolika pravopisných chyb…Samozřejmě jsme jenom lidé, ale na akademické půdě si tohle nedovedu představit.

  8. I like to walk in the rain so nobody knows i have pissed my pants.
    Buď kdo seš, ať se klidně neštěstím a nenávistí pobleje každej na planetě. Jedinej, kdo má právo ti něco vyčítat seš ty sama, pokud teda zrovna někomu nezavraždíš matku/otce/whatever. Dokud tě lidi berou, tak je snad všechno oukej, v nepořádku je to až když se na tebe úplně všichni vybodnou 😀
    Některý lidi sobě i ostatním dělaj tak zbytečný problémy, kdyby se radši naučili třeba animovat a naanimovali dětem nějakou super pohádku, byl by svět hned hezčí 😀

  9. Hichiko : promiň většinou píšu dost pozdě v noci a když mám komu dám to po sobě zkontrolovat. Učím ale Dějiny umění a dramaťák….ne češtinu. I tak díky za koment, opravdu se budu snažit ještě lépe po sobě kontrolovat texty … (Vím že jsem opravdu nepozorná..)

    Inkognita: Díky, máš pravdu!

  10. Já jsem tady omylem, ale stejně sem hodim párek písmenek- pro mě jsi fajn TETIČKA a navíc ještě profesor. Něma problema 😀
    Nikdo neni dokonalej a nikdo učenej z nebe nespadl. Člověk má nárok na dvacet minut blbosti denně. Jak si je vybere, to je jeho věc, na konci se vše zúčtuje 😀 a proto no stress and don´t be anonymous, bo my jsme J.elita 😀

Zanechat Odpověď

