30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

◦DAY 6. What’s your guilty pleasure tv show, food, and magazine
Tady to asi taky bude krátké….:\

Já tedy na tévé šou moc nekoukám……. *tváří se provinile*
Baví mě koukat na Snog, Marry, Avoid (Díky Lucy to byl nápad pustit si něco dle tvého doporučení… čuměla jsem na Tytrubce asi na milion epizod….).
Z českých mě baví Partička. Noooo.. a Pavel Vedral mě zabije, ale já na toho Polreicha prostě ráda koukám:D

Jídlo.. Víte já umim fakt skvělej štrůdl! Toho se můžu užrat!
Potom mám ráda Tatarák, Twistr (KFC je návykový!!!!!) a Zázvorový tonic od Kinleye..

Ehm.. časák…. ehm… já většinou přečtu to, co na tom hajzlíku najdu a je mi jedno jestli to je Harry Potter, Rudý právo z 68, Epocha nebo Harlekýnka….

To jsem vám dneska toho moc neřekla:D

Zanechat Odpověď

