Modlitby na velké G!

Eklete gwáčky!

… a u toho se můžete klidně i modlit ke G!, G? i G…

Modlitba za veškéré G!

Ve jménu G! i G… i G? ….G!

*

Modlitba pro Velké G!
Gwáčku náš, jenž si na nebeské gůče,
vyekli písmeno tvé.
Přijď gůča tvá,
buď eklhaft tvůj jako v nebeské gůče, tak i v zemské
gwarkovou kaši naší vygwáčkuj nám v tenhle gwark.
A vyekli nám naše eklhafty,
jako i my vyeklujeme našim Prdíkům.
A neuveď nás do gwámolu,
ale zbav nás od všech eklerů.
Reboot!

Ve jménu G! i G… i G?
G!

*

Oda na Kýbl
Oooo Vyslyš mne Těžký Kýbli
Oooo slyš mne pane lopatiček co ekli šíří
Ve své sféře v gůče ty dlíš
Ale Gwáček tvá pouta vyeklí
Prdíci znají tvé tajné jméno
Prďáčci znají tvoji skrýš
Dej mi znamení kdy znovu Zemskou Gůču zaeklíš
Když se začnou eklit gwáčky tehdy čas nastane
A Kýbl již nebude eklit ve své eklhaftní gůče
neboť gwáčky budou stát opodál
čuchat smrad z jeho papuče
Dej mi sílu fajn nožek
smrad vyčichaných ponožek
Pak uslyším volání Kýble Já.
Já dementů pošahaný G!Král

*

Ten jenž stále smrdí
Kolem mě smrdí posvátné ponožky
Nad mým vagunem šajní nekonečné G!
V mých prsou eklí fajn gwáček jako projev dokonalého gwámolu
Eklhafti jenž nejste vítání vypadněte z mé Gůči
Eklíci kteří eklí eklery
Zapadněte do té gůči z které jste přieklili
Vypadněte bo vám sežeru Duši
Smradem bez začátku a konce
Z mé gwáčkoidní vůle a s požeháním Pan Ponožky, G!, G …, G?, Kýble, Angreštů Krakonoše a gwámolů
Vám nařizuju vyeklete
Staň se Gwáček Můj
Reboot!

*

Žalm na Kleofáše
Ty jenž červem zvaný jsi byl
naší Demenci si nepochopil
nyní Dlíš neznámo kde
tvá Demence už se nezvedne
Vagůn tvůj prázdný jest
Nožky tvé čisté jsou
Eklíci nožky ti umyly
Teď gwáčky ty tam jsou
ALELUG!
ALELUG…
ALELUG?
Kde je konec gwáčka toho
Který měl demence přemnoho
Kde je konec Prdíka
Co před Demencí teď utíká
ALULUG!
ALELUG…
ALELUG?
ty jenž v rozkroku dlíš již gwáčky neeklíš
Demence je ta tam jako vodíkové pumy žár
Kaj se za své hříchy hříšníku
Ostatním Prdíkům z toho není do smíchu
REBOOT!

EOD

Zanechat Odpověď

