30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

DAY 8.Rant to me. About your family. Your friends. Your friend. A celebrity. A schoolmate. A tv show. Anything

..tak jo…

Deme se chvástat, i když to neumíme tak dobře jako Ivan….

Ale to bysme si museli nejdříve něco vymyslet žeeeee….
Dobře… Budu dneska spílat situaci v čajovnách v Praze. Vítem je to neskutečná pruda! Příjdu do čajovny v očekávání krásného prostoru a dozvím se, že jen měli zručného fotografa a ten jim opticky tu čajku zvětšil tak o 300%. Nebo ta největší vtipnost… přijdu do „Křišťálové čajovny“ je velká už podle fotek a to už mám čuch na „fotky zvětšující prostor“ a „fotky, co ukazují prostor“. Jen chtějí za vstup 90 kč… Chacha…

Dobře.

Opustíme tyhle „fajn“ věci a povím vám o náhodných setkáních.
Dnes jsem měla všehovšudy štígro na lidi, co jsem neviděla ani nepamatuju anebo nikdy bych je v Matce měst nečekala.
*Potkala jsem tu kamarádku ze ZŠ… nechápu jak se tu vyskytla… jen jsme na sebe zamávaly. Netuším, co ji sem zaválo.
*Potkala jsem svou učitelku angličtiny z VŠ. To byl shock!
*Potkala jsem tu učitelku těláku ze základky… WUT!!! ???? O.O
* Spolužák ze SUPŠky…. kdybych si vzpoměla jak se jmenuje, tak bych i pozdravovala Wel…:D
* KOUBIČ!!!!!! bože jak já ho neviděla dlouho!!!
A jako vždy tento člověk měl dlouhé nehty, byl vtipný jak Cthulhu u Guitar hero a s ním i další lidé z Acetda.. Nezasmála jsem se takhle dlouho. Docela bych stála o zopakování tohoto setkání… v blízké budoucnosti. Třeba hned zítra..

Koubiči ty černá díro mezi sférama!!! Je mi jasný že to číst tady nebudeš…ale KOMUNIKUJ!!!! XD

Dneska vsijo:D

2 komentáře to “30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge”

  1. Nejlepší je Genesis. Čajovna Genesis v té nejkrásnější části žižk-offa. Obsluhuje tam Ježíš, který chodí k nám do školy dělat stojky za peníze (živej model na naší žižkovské supšce). Má tam černou kočku, pánský záchod, své malé dítko a pu-erh se smetanou!

  2. Cool… tam někdy zajdu:D

Zanechat Odpověď

