Chlapík se lví hlavou

Něco z archivu. Bylo to na předchozím blogu, co jsem si psala s kamarádkou.

Kamarád… Chlapík, vypadal jako lev, život mu nakládal jako faraón otrokům a jméno jeho bylo Zemí mrtvích.
Záměrně nechávám i datum a čas vložení na blog, který už neexistuje.

Morte. Chybíš nám tu.


Chlapík se lví hlavou
2.11.2008 21:22| JAM-CHAN | sesmoleno
Zdál se mi sen.
V tom snu jsem se ocitla sama na nějaké stanici metra. Pozorovala jsem mravenčení lidí. Pobíhali okolo, spěchali, stresovali se,míjeli se, míjeli mě…Jako bych tam ani nebyla.
Najednou se všechno rozmázlo a z lidí byly jen šmouhy v prostoru. Čas se zpomalil až skoro zastavil. Znáte to z filmů, třeba jak po Neovi střílej na tý střeše. Zvuky okolo se z bzučení změnily na hluboký táhlý tón.
V tom se objevila krásně barevná bublina. Plula tím vším schonem tak nedbale a jakoby nic…
Sama, opuštěná, ale vesele barevná.
A já z ní nemohla spustit oči.
Pak….
Bublina pukla a vyskočil z ní chlapík.
Mezitím se svět zase rozběhl svým uspěchaným, stresoidním a unaveným tempem.
Chlapík nebyl obyčejný chlapík…
Tenhle měl lví hlavu.
Chlapík se lví hlavou se na mě zadíval, usmál se, z kabátu vytáhl dva bublifuky a povídámi: „Půjdeš semnou foukat bubliny?“
Já mlčky vzala bublifuk, otevřela ho a vyfoukla spoustu různobarevných bublin….

Potom jsem uslyšela vzdálené zvuky ze záchoda.Ondřej zvrací.Tak dík za probuzení, zamumlám si a převalím se na matraci…
Vzpomínám na jeden, myslím, že jarní den, v pražském metru. Na Flórenci. Foukala jsem tam bubliny s welbloudí slečnou,zhovadilou temnou vílou a chlapíkem se lví hlavou.
Bohužel to už nezopakujem……..

2 komentáře to “Chlapík se lví hlavou”

  1. Moc mi chybí….ten den byl skvělý…

  2. Bylo to koncem jara, začátkem léta…vím že jsem na sobě měla dlouhou černou sukni a růžové tričko, za které jsi se mi tlemila … chtěla jsem si ten den připadat hezky…..a připadala…Mort to všechno dokázal. Ty zmatené pohledy lidí, ta nechápavost, ta radost dětí z bublin…byl to skvělý den!

Zanechat Odpověď

