30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

DAY 10. What is your favorite website aside from Tumblr? Why?
Tohle bude maličko…eehm nudné bych řekla.


Jo trochu mi tuta otázka přijde jako skupina anonymních alkoholiků….nevím proč.

1. Tak mám ráda …….. *chvilka napětí pro efekt*…… Youtubko. Hádejte proč.. nevíte?

2. Poslední dobou mám LOVE/HATE relationship s Ksichtoknihou. Hádejte proč.

Kdo neví zeptá se mě mailem nebo zprávou, koho příspěvky jsem skryla.
Mail: Gloriagloriafiona@gmail.com

3. Mám ráda svůj blog.
Protože je jen můůůůj !!!! Můůůj Milááášek! 😀

4. Mám ráda Loli valentýnky, i když tam teď lidi občas dokáží zkazit radost, kterou se někdo někomu snažil udělat…

5. Mám ráda FANTASMAGORIUM hlavně sekci SS/DM. Hádejte proč.D
Kdo neví povinně si tu stránku najde a přečte si jednu dvě dílka….

A pokud stále nevíte najděte sekci Logoberské akademie a až budete smíchy padat ze židle, nebudete se ptát proč:D

Další vstup bude asi zamyšlení nad Bubáky…(vysvětlení pro nechápavé – „Bubák“ je metafora)
Gloria

Zanechat Odpověď

