30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge

DAY 11. Leave a secret
Fakt?
Chcete vědět nějaký nechutně tajný dýtejl z mého podivně debilního života?

Nasrat! XD

Tak nic no…

Co by vás tak mohlo zajímat?
1. Byla jsem na premiéře Twilight ságy…
2. Byla jsem v kině i na Hanně Montáně..
3. Zpívám si v metru…FAKT!Nahlas!
4. Sem na pracáku, nedají mi ani podporu a v tuto chvíli mě živí můj muž… A za tuto se docela stydim.

Jo a…

Have a good day guys!
Gloria

2 komentáře to “30 Day Stereotypical Tumblr User Personal Challenge”

  1. Mě zase živí otec, si nevybereš… A nebo vlastně jo, kde můžu sehnat bojfrenda?

Zanechat Odpověď

