Grave Encounters (2011)

Zase jednou jsem se rozhodla napsat nějakou recenzičku.A hle! Je to zase horor:D

Bacha spoiler!!!

Tento film vypadal dle reakcí některých lidí už jen na trailer zcela skvěle. Bojavá duchařinka s rysy dokumentu točenýho ruční kamerou.
Kouknu na trailer a uznám, že tuhle pohádku na dobrou noc chci mít. Mezitím se z traileru posere dalších pár děcek tak si říkám: “ .. to by v tom byl čert!..“ (A ano byl!)

Pustím film…
Po deseti minutách filmu, kdy se skupinka dospěláků dostane do obrovského komplexu bývalé psychiatrické léčebny a pomalu vyzpovídává zaměstnance, podplatí mexického přistěhovalce, aby řekl, že viděl ducha a všichni se u toho tváří celou dobu děsně profesionálně jako by Copperfield měl předvádět nějaký super kouzlo jsem začala mít pocit, že mě to neba…
Za dalších deset minut se nechali zamknout v tom creepy baráku (Psychiatriská léčebna velká jak piča!! To je creepy!) a začali se svým „vyšetřováním“. Kdo někdy viděl nějakej duchařskej film, ba co víc, kdo někdy jako malej vyvolával duchy bude mu to povědomé. „Duchu! Dej nám vědět, že jsi tu!!! Duchu, udělej hluk!!!“ … no a když duch udělá bubu málem se zeserou strachy…. To nečekali:D
A pak to začalo aspoň trochu nabírat grády i když ve chvíli kdy se ztratil první cápek sem si zívla, když se oběvila fanynka kapely Kiss a seřvala je tak sem mírně nevnímala a už jsem se poměrně nudila. Když před ní utíkali ztratili své rádoby médium a to dostalo pěkně po papuli od nějakýho poltergaista…
*zívá*
Paj jsem začala mít nutkání přetáčet a hledat scény kde se už něco děje… ještě jsem vydržela… Ale jen chvíli. Pak našli prvního ztracenýho cápka, dostali se do pokoje, kde po nich chňapali moc pěkný digitální pazourky, jednoho týpka pohltila vana krve a pak slejzali výtahovou šachtou do spojovacího údržbovýho tunelu, holka si odplivla trošku krve … pak se žraly krysy, pak se potkal místní doktor SMRT, co začátkem 20. století prováděl Lobotomie… Hlavnímu cápkovi byla provedena lobotomie a „Pak mohl jít už domů….“

WAH….

Byla jsem lehce zklamána. Ruce jsem čekala, Fanynka Kissáků byla velmi pěkná a dokonce měla zajímavé očiska, ale nic moc novýho, žraní krysy… jo to se dalo čekat, vzhledem k tomu, že tam byli dlouho cca myslím že min. 2 dny. Stejnetak jsem očekávala ten satanistickej koutek ve sklepení s lebkou a runovejma poznámkama, ale Lobotomii jsem nečekala…To bylo jediné fajn. (jo myslela sem, že ho taky nakopne poltergaist a jednoduše zahubí…). Celá tahle „Pohádka před spaním“ mi připomínala již velmi dobře známé kousky: BlairWitch, Paranormal Activity a hlavně REC, na kterej to ani zdaleka nemělo. Jediný, co mě mrzí, že jsem se nedozvěděla, bylo: jak našli techniku, jestli našli mrtvoly a vyjádření k tomu satanistickýmu koutku… Nějakej závěr v titulkách. Čekala sem toho týpka co byl na začátku, že nám poví ještě nějaký podrobnosti a ono nic… Mám pocit nekompletnosti a tendence (jo vim, že to není rýl) jít googlit a hledat konspirační teorie o tý léčebně. Že oni chystají dvojku??!!!!

Kdybych to měla hodnotit dám tomu 50%, i když jsem se většinu filmu trošku nudila.Ale jelikož jsem zocelená spoustou podobných věcí a jen tak se neleknu, dám sem i upozornění pro slabší povahy.

Kdokoliv se leknete jen toho, že za váma někdo stojí,NEKOUKEJTE NA TO.
Pokud se bojíte duchů: NEKOUKEJTE NA TO.
Jestli máte děs z prázdných opuštěných prostor: NEKOUKEJTE NA TO!
Pokud vás vyděsilo Paranormal Activity: NEKOUKEJTE NA TO!
Pokud jste Elizabeta a jinej strašpytel: ANI SE TO NEPOKOUŠEJTE STAHOVAT! A NEKOUKEJTE NA TO!

Pokud vás zajímá jestli jsem se lekla já… Ano. Lekačky jsou tam místama fajn. Ale čekáte je…
Což je škoda… že. Musím ještě ocenit soundtrack, protože kdyby nebylo soundtracku, tak ty lekačky nejsou až zas tak fajn´, díky hudbě je i mrazení všudypřítomné.. Podle amerického tisku je to PA na drogách (s čímž souhlasím) a je to skutečně děsivý film (s čímž souhlasím jen tak na půl – jo pro vás děsivej je..).

Tady si můžete přečíst jiné recenze a pustit trajler: http://www.csfd.cz/film/292251-grave-encounters/
Trajler:

(v náhledu má oblíbaná fanynka Kiss)

Pokud si to pustíte. Užijte si to. Mě to jede jako kulisa od rána, je pošmourno hnusná mlha a já v takovýhle dnech ráda koukám na takovýhle vyfikundace, protože to okolí tomu odpovídá…. Gimme some ghost!

Asi si zkusim EVP…

Gloria

3 komentáře to “Grave Encounters (2011)”

  1. elizabethka... Says:

    héj, nejsem děcko!

    tak a teď to jdu dočíst 😀

  2. elizabethka... Says:

    TY SI ZLÁÁÁÁ já za to nemůžu že se bojim i traileru 😀

  3. ghghghghghghghgh…….. si tak činaná když se lekáš:D

Zanechat Odpověď

