Vánoční sraz 2011 – pár postřehů

Fotku fotil Denerog a já mu zapoměla zapnout blesk tak je trochu rozmazaná…ale neva ne:D

Tak chtěla bych nejprve poděkovat Ketmaře, že se zase srazu ujala a vůbec ho uspořádala.
Chtěla bych poděkovat Wel a Elizabetě, které dojely do čajovny první a urovnaly věci v burze, informovaly se o zásobách a cenách a předaly to mě k vyhlášení:D Elizabeta pak polovinu srazu obskakovala buzru a byla boží!
Díkuju Wel, výslovně, objednala mi čaj…:D
Díkuju Lucy za info ohledně fleku.

Předsraz v KFC byl naprosto boží. *jde smolit Goblošce HEJTA za odrosty vlasů:D *
Dostala jsem supr věci. Dostala jsem od Pana Lisce knížku (:D:D:D Prostě boží táta Welblouda), od Wel krásnou krabičku na šperky, od Lysandry krásnou zelenou kytku do palice, celou dobu jsem jí taky nosila:D
Dostal mě dárek od Elizabety, krásné olejové barvičky, které sice neupotřebím já, protože jsem člověk milující akrylky, ale moje maminka bude mít radost:D Dostala jsem spoustu cinkrdlátek, krásný Edwardovo oko od KK, od Cherri náramek, co mi je velkej a kterej musim zmenšit, od Betky náušničky a řetízek a Melody s Ánežkou (akeshi) mi věnovali další praktický dárek, který budu celý rok milovat:D
Koze a Lucce (Midnight baby) dík za rukavice ženy..

Celý sraz mám stejně rozmazaný jako fotky. Nějak jsem se nestihla moc bavit s lidma a běhala všude s igelitkou a sbírala odpadky:D Ale moc dobře jsem si pokecala s Denerogem, Velenem, Clover a Myrou. Rosenberg je dobrý téma:D

Sice mám ze srazu šmouhu, ale moc se mi líbí!:D

Renata měla opět krásné vlastnoručně šité šaty.
KK byla prostě boží! Blond Boží KK…
Myra byla dokonalá a chci jí domů i s Alfrédem do vitrínky.
Elizabeta má krátký sukně a pěkný bombarďáky.
Ketmara má cool dlouhý vlasy.
Wel sluší klobouky.
Gobloch s Lys jsou obě boží.
Mirabel je strašně roztomilá.
Clover je skutečně hustopekelná:D
Lucy je hustopekelná a vypadala strašně krásně se svým creepypanenka lookem.
Melody a Akeshi už týden nepijou… *zlý pohled* ale hulej jak komín *zlej pohled*
Elizabeta už nebude pít! (beru tě za slovo!)
Lucka je vysoká a mě to žere, ale konečně všichni zakusíte, jaký to je koukat na lidi z hloubky!
Haru je budoucí britka!
A všichni ste boží!!!

Nakonec největší dík je Velenovi za fajn pokec na pizze:D

Gloria

3 komentáře to “Vánoční sraz 2011 – pár postřehů”

  1. elizabethka... Says:

    upravuji své prohlášení, budu pít ale velice omezené množství! ty jsi byla taky božíčková, jsi prostě královna každého srazu

  2. Elizabetha je keckáááááá 😀 a JAm je peckáááááá…..

Zanechat Odpověď

