Zasraný vánoce strčte si je do rekta a nevotravujte mě s nima.

Nepokrytě nesnáším vánoce… víte proč?

Svátky “ míru a klidu, rodinné pohody a sledkého nicnedělání…“ HAHA! Jak pro koho.

Takže, klasicky každoročně je na mě přesunutá miriáda věcí, co se MUSÍ dělat na poslední chvíli.
Místo toho, aby strom zdobili třiadvacátýho, jdou si trsat na koncert, mě nechaj dělat kila salátu, vrátěj se po půlnoci, řvou, dupou a mlátěj dveřma. Tady se fakt nechce! Protože dveře mají kliku a když si je přidržim dokonce je zavřu i potichu… ale to je moc práce že… Dokonce si i uvědomit, že je pozdě v noci chce asi něakou mentální sílu, kterou očividně v týhle rodině nikdo nemá.

V minulých letech mě rozčilovalo milion a jedna věc.. dneska mě sere všechno a všichni, protože praktický využití prostoru, vybavení a vůbec cokoliv co je praktický, k tomu tady mají odpor.
Předpokládala jsem, že když je někdo budoucí architekt, tak si umí poradit s malým nebo debilně rozčleněným prostorem. Neplatí to. To, že něco studujete není zárukou toho, že jste schopní pracovat s prostorem. Někteří se budou vymlouvat že architekt je tu od toho aby navrhl budovu… jasně.. ale když neumí pracovat s prostorem, řekněte mi jak asi budou vypadat pokoje v těch budovách… 1 metr na 3 metry koupelna…??? HAHA

Víte jsem toho názoru, že architekt musí umět pracovat i s prostorem uvnitř budov, s nábytkem, dobytkem a zbytkem. Se vším. Ale kdeže! Architekt musí dle mnou vyzkoumaného poznatku umět věci přesouvat k mamince do extrémě malého pokoje, aby se jemu uvolnilo místo na zbytečně přerostlej strom… To, že matka bude několik následujících týdnů chodit ve svém pokoji na štorc a jako na překážkový dráze, to nikoho nezajímá. Vždyť ona má cvik z Izolace, kde mimochodem během dvou měsíců přibyla halda novejch blbin a prostor, kterej tam byl je zase nenávratně v tahu.

Víte… mít já tu možnost jsem jinde, ale debilní pánbíčkářka si zamluvila termín, načež řekla, že nikam nepojede… Hm… Tak fajn příště se na ní vyseru, jako ostatně na všechny a budu tak sobecká, že se z toho voserete moji milý kamarádi.

Tady Gloria Fiona, zóna smrti, končím!

2 komentáře to “Zasraný vánoce strčte si je do rekta a nevotravujte mě s nima.”

  1. no … to moc vtipný není no….

Zanechat Odpověď

