Silvestr

Nikdy jsem nebyla milovníkem oslav.
Nikdy…. Nikdy nikdy nikdy!

Bytostně nenávidím oslavy vlastních narozenin a otravuje mě cinkat sklenicema na novej rok.
Co slavíte?
Né fakt! Mě to zajímá?…Pište mi to do komentů, prosím, prosím.

Nemám naprosto vůbec žádnou potřebu se přežírat a ožírat, jen proto, že v kalendáři zítra bude jednička a k tomu leden. Radši bych chtěla mít „něco“ vlastně cokoliv!!! k večeři a jít spát. Tady totiž není naprosto nic k jídlu (ZASE!!) a jediný o co dneska šlo, bylo pořádně ukliďte, přijde mi návštěva… Ehm.. Okej.. CHápu… ale vy jim asi nebudete chtít nabídnout nic k jídlu, že jo…
Teda.. Máme tu Plesnivou marmeládu, tu sem teda vyhodila, takže nemáme, pak tu je již dneska použitá hořčice*, trocha majonézy, nakládaný sušený rajčata, kerý podle starýho Pána chutnají jak vyzvracený a zplesnivělý, několik klobás s kližkou, co řeže dásně a pak jsem už vzdala průzkum, protože se bojím, co na mě vybafne.

*Hořčice dneska byla v roládě… Aneb jak zničit skvělý krůtí maso. Vemte skvělý krůtí maso, popatlejte ho hromadou hořčice, narvěte to kližkovatou klobásou a zamotejte… Proboha a v žádném případě to nesolte!!!

Nesnášim oslavy… Budu tam muset jít a usmívat se na lidi který nemám ráda… konkrétně nebudu jmenovat, ale kamarád prej má novýho psa… Trávim silvestr se štěnětem v rohu !

Už teď se nudim. Kručí mi v břiše a jsem dopředu zklamaná.

Doufám, že ten ohňostroj nad celou Prahou, kterej bych měla z tý vyhlídky vidět, bude stát za to.

Du luxovat :\

3 komentáře to “Silvestr”

  1. Slavíme v naší cosplay/airsoft letité bandě, slavíme že jsme přežili další rok a znova jsme se v hojném počtu slezli v naší pidi garsonce XD Od včerejšího odpoledne vaříme/tvoříme/žereme, hrajeme PS3, PS3Move, prolejzáme Youtube, povídáme, kdo kouří tak pokuřuje, popíjíme (a nikdo z nás se nezlil…), spíme, máme veselé ráno kdy se přes osoby poskládané VŠUDE (.. garsonka =D ) nedá dostat na záchod… Párty hard 24h s lidma, se kterými jinak trávíme celý rok =)
    Možná kdybys vypadla z domova a slavila nebo ‚slavila‘ někde s lidma tobě blízkýma, měla bys ten pohled na Silvestra lepší/jiný =)

  2. Já byla s Ondrou u jeho kamaráda… Pes byl supr…

  3. a teď k tomu přidej to, že námám ráda psy ani ohňostroje a dostaneš můj obvyklý vztah k silvestru 😀 – ale tentokrát tu byly mraky velice dobrého jídla a tak jsem jedla a jedla…. 😀

Zanechat Odpověď

