Větrná hůrka aneb fouká mi do prdele!

Na izolaci je fakt fajn ta osamělost.

Chodíte si tu v teplákách s rozervaným rozkrokem, na suchej záchod. Nebo chčijete do stromečků, protože ta kadibouda je fakt daleko a přitom vám vítr fouká do řiti nebo chčije voda za krk…. to podle počasí.
Dneska jsou vidět hvězdičky, měsíc svítí jak žárovka a bejt sníh, ani na cestu lesem k baráku nepotřebuju baterku. Svět je celej divnej, když bydlíte takhle odřízlí od civilizace. Chodí se k vám skrz les po rozbahněný cestě, na který se kdokoliv ve skejtovejch botech klouže jako po hovně. Když si tu pustíte Techno v jednu v noci, můžete to vohulit a nikým to ani nehne, protože to prostě neslyší. Když jdete ráno do krámu, lidi se ptají, jestli tam furt jste, nebo jestli to tu máte jako rekreační objekt (WTF! Vypadám snad zrekreovaně? Rozhodně ne!).
Dodržují se tu tradice. Včera byla vedle ve vesnickým „kině“ akademie tamní základky. Ubohost sama. Se říká, že lidi na vesnici mají víc času než městský lidi. Hovnajs. Maj ho podle mě stejně a daleko víc si zvykli na líný plynutí a líné proplouvání tímto stejným časem.
Ale po bitvě každej generál.

Rozčiluje mě ten „znám každýho a vidim mu do talíře“ fakt. Člověk se tu pak nemůže hnout, aniž by nebyl souzen vesnickou „šlechtou“. Wodevrrr!!
Budu si hrát na tajemnou. Nikoho tu radši neznám. Proto chci práci v Praze. Vyhovuje mi ta anonymita.

….sem divná….

Jo…

Jsem.

2 komentáře to “Větrná hůrka aneb fouká mi do prdele!”

  1. Hele, proč já tě tam někdy nepřijedu udělat „BAF“ ?

Zanechat Odpověď

