Komentování každého komentáře zvlášť

Prostě mě to dojebává a mám pocit, že lidi kteří to dělají si jen nahrabávají komenty, aby měli nejvyšší číslo.

Ano je to sice každýho věc, ale jsem zastáncem názoru, že se každému dá odpovědět v jediném, třeba i dlouhém, komentáři, kde každému vyhradím místo na mou odpověď každému zvlášť a následně poděkuji všem najednou. Prudí mě, když vidím nějaké vyjádření čtenáře a hned pod ním je vyjádření autora, kde mu leze do … ,ale to je fuk, a velmi dojatě děkuje. Přijde mi to jako ztráta času. Kapišto?
Jo, já neumím přijímat pocty a dokonce ani dárky a přijde mi celá ta procedura, kdy dostanete dárek a pak se máte dojatě tvářit a óchat a áchat, trapná a proto mi přijde i tohle vysoce trapné.

Asi to bude tím mým individualismem a nesnášenlivostí k afektovaným lidem.
Proto u mě taky neuvidíte, okej většinou neuvidíte, takovou tu čirou radost. Radši bych dárky přijala a otevřela v osamění a následně hromadně poděkovala všem…. (Netýkalo se to krásné postavičky Severuse Snapea, kterou mi darovala Terezka s Kirou, protože tam jsem nadšená byla a jako magor pobíhala okolo koně…)

Situace okolo dárků nechme být a zabývejme se tím, co mě naštvalo. Komentování.

Snažím se říct, že je zcela kontraproduktivní milionkrát děkovat. Mám pocit, že to stejně ani nemyslíte zas tak vážně. Nebo alespoň ne ten člověk, který způsobil, že to tu teď píšu. Po dlouhé době, kdy jsem přispívala jen na svůj povídkový blog jsem měla potřebu se vykecat tady a víte co. Mám pocit, že to nepomohlo, protože to dotyčným lidem stejně nikdy nedojde.

Vlastně píšu kontraproduktivní článek a odešlu ho jen proto, že už jsem ho napsala.
Mrzuté.

Na čem vlastně záleží?
Gloria

Jedna odpověď to “Komentování každého komentáře zvlášť”

  1. Tak tenhle článek jsem nepochopila ženská zcvoklá

Zanechat Odpověď

