Decimetr není milimetr řekl mravenec…..

… no nic krutopřísnýho, já vím, ale mě prostě nic jinýho nenapadlo no:D

Milý deníčku.
Narcissa je stále frigidní. Myslím, že věčer se Severusem dáme tak flašku zelený víly, aby mě přešel ten absurdní depresivní stav z plných varlat…..
Eh… kruci. Tohle není word:D

Chtěla jsem mluvit o úterku.
V úterý jsem strávila několik hodin na štaflích v dešti na Národní třídě a šmirglovala mosaz do lesku psích kulek. Leskla se. potom co jsem dlátem odrejpala kilotunu barvy a málem si uhonila ruku.
Srandovní bylo jen to, že mi do uší hrála Kyary Pamyu Pamyu a pár metrů ode mě si asi půl hodiny povídal Okamura s nějakou paní z česko-japonský asociace. Nevim, co jim přišlo tak zajímavý, že na mě pořád koukali. Možná to, že sem tam stála v červený mikině a zpívala si nahlas?…
Nesnášim jeansy a barevný mikiny…

Tady máme ještě srandičku ze srazíčíčíčínččííííííčku, za kterou je zodpovědná Katy a my jí tímto velkomyslně díkujeme.

Zítra jdu nechat vrtat zuby. Blááááááá!!!
Seru na to dneska….

Gloria

Zanechat Odpověď

