Králíček Azuritek, co si umyl své fajn nožky.

Ne! Dneska ne Pane Zajíčku! Deska je to o Azuritkovi!
Protože je modrý!
Azurově modrý!
……
A takhle to vypadá, když se s váma hádá vlastní hlava, ale vy jí odpovídáte na papír bez toho, abyste napsali její zasr*** otázky.

SO WHAT!!!?? (Pro Wel: A CO?)

Dneska se mi nece moc povídat, ale ci obrázkovat… Je mi fuk, co si o tom myslíte!


SOM ZABIL!


Taky mi jeden kupte! Plííííííís!


Jsem Hobit Magič, co má Sílu! HAHAHAHAAAA!!!!! *evil laught*


Malý děti… kdo by to chtěl!


Ale Trik se špičatým kloboukem neumí… to umí Minerva:D


Dneska se nějak nemohu odpoutat od multiftípků:D


To dalo práce teda…hlavně neopičit se:D


F*CK Yeah!

Pár facts ´bout my f*cking live:

Učila sem.
Nejsem tak špatná, jak si myslim, že sem, když učim.
Jo ta věta byla složitá…
Děti umí být i hodné.
Lidi umí být hodní…
…a taky kurvy.
Všechno je furt šedý.
I moje bílý boty.
Z izolace se dá jít i v Teapartieskách…
… a dokonce to přežijí bez špíny, dokud nepřijedete do jiného prdelákova, kde debil autobusák zastaví u jediný louže široko daleko a ta je velká tak, že ani vaše skokanské schopnosti olympionika nemají šanci.
… a pak jsou tu anylinky!
Nemám ráda celej kmín.
Muž mi rád udělá svačinu.
Nechce se mi psát.
Anča je tupá blbá kráva, co nechápe, že když se dva bavěj mezi sebou nemusí mluvit na ní.
Nikdy to nedělají, tak se prostě nemá ozývat!
Že jí přistane bomba, když to bude dělat a ignorovat upozornění, že se nemá matlat do konverzace…

Du spát než jí zabiju….

Je mi jedno jak, „kdo“ potřebuje komunikovat, ale občas není od věci se soustředit i na to co chtějí ostatní. Třeba KLID!!!! … žádnou zasranou absurdní konverzaci, kdy každá druhá otázka je „Co?“, protože ta blbka nedokáže pochopit, že se s ní NIKDO nebaví.

Jinak tu sedím s neutrální POKER FACE a dělám, že neexistuju…


Do toho ty okopejtkovaná obludoooo!!

a končímě s mou oblíbenou větou: A JÁ SEM TI TO ŘÍKALA!!!!

MUHUHAHAHAHAAAA
Evil Gloria XD

Zanechat Odpověď

