Jsem tak trapná! (Zápisky z obchoďáku)

Aneb dneska jsem strávila jedno odpoledne sama se svým mozkem v obchoďáku. Obchody mě zklamaly, lidi přesvědčili o své stádovosti a tupohlavosti, Asiatky jediné asi mají vkus a Jeansy hlásí velký comeback ke své dlouholeté lásce -> Džízce, aneb jeansová bunda vrací úder!

Jsem tak trapná!

Po mnohých útrapách se k nám konečně dostalo jaro… HOVNAJS! Vysralo se na nás a řeklo létu, ať tady chvíli hlídá a odskočilo si někam za Ural! Prej „HNED SE VRÁTIM!“ To chcu vidět!
Venku vedro jak ve vysoký peci v Ostravě!
Ptáci řvou.
Stromy sou zblblý.
Zvěř je zblblá že se nechá hladit! (jo drbala sem dneska ještěrku … )

Pózovala ! Čumíte co!

A nejhorší! Důchodci ožili!
Džíny nehodlaj opustit svůj post favorita nevkusu,přizvali si Džízku!
Kozačky nechtějí opustit nohy svých majitelů a ponožky v sandálích slaví obrovský comeback.
MĚ JE ZLE!

NEJVÍC MĚ SERE ŽE:

a

PROČ?
* Moje NokiaN72 působí mezi těma Ájfounama a jinejma placičkama zcela nepatřičně. Měla bych se vrátit do pravěku, kde nebyl internet a afro bylo móda!
* Nemám kozačky, které volají „chci zpět ZIMU!“ nebo “ É PĚT PĚT; É PĚT PĚT “ (kdo nechápe na konci je vysvětlivka)
* Nevlastním Džízku (DAMN!!!)
* Nosím Manžestráky a ne Jeansy… (DAMN!!!!!!)
* Nevlastním ani trubkoidně střižené rádoby „rozevláté“ šaty se strakatým vzorem alá směs papoušků všeho druhu.

* Legíny jako samostatný kus oblečení nahrazující kalhoty, mi přijdou vulgární a hnusné (pokud nejste v tělocvičně).

* Je mi md… md… nevolno když vidím kohokoliv v legínách na ulici, obzvlášť pokud jsou průhledné a dotyčná dáma má obvod zadku jak jalovice…
* NENÁVIDÍM PYTLOIDNÍ NASRÁVAČKY! Tím nemyslím hezké a postavě lichotící harémky. Myslím kalhoty, co vypadají, že v nich máte buď nasráno a nebo Pampersky.
* Barbie IRL, která netuší, že jí to nesluší, ale nutně chodí po Obchoďáku ve fixově růžovém čemsi, co mají být asi šaty s legínama… já bych hádala, že to byl spíš „dráždivý“ noční úbor z Erotic city…

Jsem trapná.
V trapné době.
Obklopená trapnou společností tupohlavých stádomilců.

Díky Cthulhu za záblesky inteligence a kreativity v podání mích milovaných „divných lidí“

Chce se mi stoupnout si v poledne na nejrušnější místo v Praze a řvát : “ Všichni tady umřeme!!!!“ rvát si u toho vlasy z hlavy a hystericky se válet po zemi, ale asi bych něco chytla. Však také Pražáci otupělí Ježíšovistickými fanatiky, kteří každý pátek na Andělu vzívají svého „jediného a pravého“ Boha (Metatrone omlouvám se Ti, ale tvá replika se mi sem fakt hodila… jo je mi jasný, že stejně mluvim sama se sebou… ale co, stejně si Alan Rickman a Bůh je ženská. A k tomu Alanis!) by si toho asi ani nevšimli a líně by se ploužili kolem.Přišlo by jim to v cajku a maximálně by si mě pár cizinců natočilo na díveo jako vtipnou vzpomínku z cest…. Potřebuju ceduli, abych mohla lidi mlátit cedulí!

Nechám si tenhle plán na 21.12. 2012
BUDE PŘECE KONEC SVĚTA:D MUHAHAHAHAHAAAA!!

Ano.. jebe mi….

Dříve mě od stavu totálního kolapsu racionálního myšlení vytrhlo prolejzání obchodů, ale V OBCHODECH NENÍ NIC NA, CO BY SE DALO KOUKAT!!!!
Vlezete do sekáče a chce se vám blejt.
Vlezete do Newyorkeru a chce se vám blejt.
Vlezete do Háemka a máte pocit, že vaše babička, co nosila polyesterový tentononc jako zástěru, prodala svůj šatník jejich designérovi a chce se vám blejt!
Vlezete do Taly Weil a pardon lidi, ale moje sítnice skoro nevydržela a skrz ty podivný střihy a nelichotivý designy sem neviděla NIC, co by bylo jakkoliv použitelný a chtělo se mi blejt!
Camaieu, totálně zklamalo stejně jako Promod a Orsay!
Co se děje!!!???
Déle jsem se zdržela jen v Cé und Á, ale i tak jsem měla pocit, že vkus emigroval na jinou planetu a zanechal tu jen zkázu, nevkus, hysterický kombinace barev a „sportovní eleganci“.

Kdo zná nějakej dobrej sekáč v Praze??? Sem s tím!
ULICE SE STALY MÓDNÍM PEKLEM!
Myslím, že chci spáchat zločin a pořídím si na normální nošení elfský šaty nebo světelnej meč. Možná začnu chodit v koženým oblečku jako Xena nebo zvolím latex jako kráska z Watchmanů?

Už nikdy nechci vidět kombinaci kobaltová + citronově žlutá, kterou někdo zesvětlil bílou + limetkově zelená, kterou někdo vyblil bílou…. CHCE SE MI BLEJT!


a

Hlavně proto, že se mi tohle všechno nelíbí a nejsem součástí tohoto stádečka nevkusných oveček… Béééééé!

Jdu se vycpat. Marshmalownama! LIKE A BOSS!

Vaše převelice vtipná, znuděná a zhnusená teta Marmoška alias JAm

Vysvětlivky:
add É pět pět -> velice to slavná silnice s označením E55, kde se nachází v dnešních dobách již velmi ojedinělý druh jménem „Šlapka“. Vyznačuje se velmi titěrným oděvem a to i za třeskutých mrazů a výrazným makeupem. Klasicky si nechává platit za přítulnost a zbožňovala vždy Marky, nyní se spokojí i s Ojry.

6 komentářů to “Jsem tak trapná! (Zápisky z obchoďáku)”

  1. jsi skvělá…miluju tě…mucinky muck 😛

  2. To nej co sem dlouho nečetla;-)

  3. abigailsnape Says:

    neni nad to číst tvé články xD

  4. abigailsnape Says:

    není nic lepšího než číst tvé články 😀

Zanechat Odpověď

