Jsem tak trapná! (zápisky z obchoďáku) vol. II

Musím na sebe prásknout, že jsem masochistka.
A k tomu nepoučitelná kráva, co si vždycky slíbí, že „tohle“ už nikdy víc… a později se v tom rochňá jako v otevřeným zubu a libuje si že to bolí…. Blbá! Blbá! Blbá!!!!

Zabijte mě někdo a ukončete moje trápení!

***

Toto je prosím největší zlo letošní sezóny.
Toto je prosím paleta barev a zároveň zlá pomsta návrhářů pro letošní letní sezónu.
Barevné perforované holiny, které ve vedru budou smažit naše haksničky a po celodenním machrování zasmrdí místnost, ve které je sundáte!
Mimochodem za tuhle prdel v blbým případku dáte skoro tři litry a ve slevě jen skoro dva! http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=54346237&tab=0
Na výběr máte tisíce a miliony stejnejch, ale zaručeně orginálních odrůd téhle zrůdnosti…
http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=501085

K tomu se přidávají „KOPÝTKOVÉ BOTY“ -> NECHÁPU LIDI, ŽE TĚM PRODEJCŮM NA TO SKOČÍME!

Všimla jsem si zásadního faktu. Ve všech krámech je naprosto stejná barevná paleta a no vlastně i stejný věci… Vždyť to stejně šije stejný závod v Číně za pakatel.

Lidi nemají termoregulační systém… NE! Žádný!
Viděla sem zimní bundy ve třiceti stupňovém vedru. A Sněhule!!!

Výlohy se na mě pitvoří svýma fixově barevnýma šílenostma.
Newyorker se zbláznil!

Žlutá se vtělila do noční můry, ale dobíhá jí limetková, naředěná bílou a kobaltová, naředěná bílou tzn vyblitá limetková a vyblitá kobaltová…

Mocné Kombo!

A největší ….


…přichází Apokalypsa v diktátu módních domů a všechna Zombičí populace nechť poslušně navlečena jest do hysterických barevných kombinací a v květovaných a strakatých oděvech vyjde do ulic v perforovaných holinách a kopýtkových botách.
…. A někdy potom přestanu vnímat, neb mě chytí náhlá mozková příhoda a infarkt.

Nemám vás rády vy „značkové butiky“!
Ceny, které si účtujete za ten strakatej kšunt si nezaslouží být účtovány za tuto mizernou kvalitu! Vlastně ani za ten mizernej design!

Málem bych zapoměla…

a

protože se mi tohle všechno nelíbí, odmítám za to utratit své peníze a rozčiluje mě na to koukat. Měla bych děkovat Cthulhu (což dělám každičký eklhaftní den), že izolace je na samotě v lese a jediný, co mě tam vyrušuje je zvěř a smrad z pampelišek a trnek….

Buď Azatoth milostiv vašim sítnicím po celé léto…
áááámen! cukr-kámen!!

Marmeládička alias teta Džem

Zanechat Odpověď

