AVENGERS

….. jo.. byla jsem na nich.

KONEČNĚ!

No a bylo to..

Je to skvělý film na maratom podobně skvělých filmů. Ve chvíli, kdy mě omrzí Hp serie, horory a Pán prstenů je čas na komixárny. Je to přesně ten mezistupeň mezi výše zmíněnými a teenagerskými komediemi a produkcí Disneychannel.

hm…

Nemohla jsem si nevšimnout několika podobností a jako správný potterhead jsem neodolala přirovnat „hrdiny“ k oblíbeným postavám z HP.

Myslím, že na Lokiho by se hodila věta: „My father will hear about it“ a když jsme u Lokiho -> má oblíbená scéna:

ach ano… Líbilo se mi to a být bohatá jdu na to zas a zas a zas a zas…… neb kina mají o poznání lepší zvuk než můj pécé stařeček…

ňaňaňa
Gloria být potěšena:D

Ps: A kdo si povšiml toho Matrix momentu!? Chci to vědět přihlaste se a proberem to:D

2 komentáře to “AVENGERS”

  1. Popravdě – ten film je kravina. Naprostá kravina, ale tak geniální a dokonale natočená, že jsem na tom v kině byla 2x a taky bych zašla znova. Víc takových filmů.
    Teším se na dvojku.

Zanechat Odpověď

