I don´t wanna live on this planet anymore!*

Tentokráte mám seznam témat, která chci probrat. Jsem si musela během té doby, co jsem nic nepsala zaznamenávat body, abych se nezbláznila….
A mohu s jistotou říci, že jsem nebyla daleko od linie šílenství…
Tak body jo…

Ha.. malá odbočka….

Pro hnípálky a stalkery. Mám novej kompjůtr. Ten kompjůtr nemá na klávesnici značená písmena s diakritikou, takže pokud někde bude něco blbě, VYSERTE SE NA TO! a neřešte to, prostě eště nejsem tak skvělá a hustá a navíc sem líná hledat správnou klávěsu. ANO! KLÁVĚSU!!

Tak bod jedna.. jo…
Avengery jsem viděla a do kin přišla další věc, kterou jsem očekávala spíš ne kvůli příběhu, ale kvůli H.R.Gigerovi a jeho vizuálním zpracování kulis…

Mluvím o Prométheovi. (http://www.csfd.cz/film/290958-prometheus/)
Ridley Scott si splnil sen jako George Lucas a taky si nechal události před Vetřelcem na dobu, kdy budou lepčí efekty.
Samozřejmě, kdo se netěšil na to až uvidí víc tohohle:


a méně tohohle:

Já teda ano. Miluju Aliena hlavně kvůli jeho tvůrci. Je to můj bůh a vidět něco, co je vlastně oživlá představa… já chci taky, aby moje obrázky byly živý!
Prométheus se mi líbil, ale jen proto, že jsem nešla na „pokračování aliena“, ale na film, kde Giger vymyslel kulisy….
A mimo to mi přijde supr, že lidi sou vlastně zmutovaná DNA jinejch, přerostlejch a nasvalenejch lidí, co nás o pár melounů let později chcou vyhubit pomocí černý břečky, ze který se klube cosi mezi Olgojem chorchojem a červen z Duny. Kupodivu mi přijde strašně funny ten robot, který si vezme vázičku s břečkou (proč je všechno vždycky plný slizu?) a nakápne jí do pití chlapovi, co spí s „dívkou co kopla do vosího hnízda“ … Výběr herců byl taky velmi vtipný…

Mě se teda film líbil, ale chápu, že fanouškům klasického Aliena to asi může přijít decánko divnostní.

Jdeme dál…
Venku je pařák co.
Taky vás to tak rozčiluje?
Vyjdete ven a ve vteřině je z vás smažený filé.
A kdyby aspoň to byl filet z lososa, ale néé.. To jste hned mokrý jak myši a připadáte si spíš jako rybí prst s krustičkou a k tomu nechutně nasáklej olejem… Blah!

Dáme si zase nějaký Avengers spam? Ne… tak já si na to udělám spešl článek:D

Btw: dneska mě a Drahého zval kamarád na chatu a mluvil o tom, že každý pojede s „tou svou..“. Když se zamyslím, tak je tam cca 5 párů a z toho je jeden „pár“ chlap se svým psem (jako pes je mužského pohlaví) a to mě nutí se zamyslet, zda-li mám tohoto chlapce považovat za homosexuálního zoofila a nebo dál vtipkovat na téma „lesní žena-sestra jeho nejlepšího kamaráda“ je volná… Co byste udělali na mém místě 😀

Mám sice seznam, ale zaboha se nemůžu dostat k tématům v něm…
A chtěla bych mluvit v duchových bublinách….

Delírium je prostě supr děvče…

Stává se vám občas, že si uděláte složku fotek na fb jen pro určitý okruh lidí a pak se najdete na nějakém fóru ohledně „pekla v módě“ nebo „kompletního děsu děsného“ ? Ne? Buďte rádi… Je to nepříjemné as hell a skoro nic se s tím nedá dělat, i když je to vlastně protiprávní.

No nic. Očekávala jsem další nástup průjmů a zvracení z nervozity, ale jelikož, když nejde o život jde o hovno a já si minulý týden nejspíš myslela, že mě budou další den čtvrtit, tak jsem ulehla s moribundusem, který tentokráte zůstal za hradbou a jen na mě čumí. Myslím, že pokud uslyším ještě jedno pochrmlávání v krku, zívnutí a nebo krkanec tak ze mě bude Mansonovic „Rodina“. Myslím to VÁŽNĚ!!!

Pohádku O Paní pokladní vám povím jindy…
Ave JÁ!
GLORIA

*PRO WEL: Už nechci žít na této planetě!

PS:přísahám že já tu pííííí….ehm zabiju!!!!

Jedna odpověď to “I don´t wanna live on this planet anymore!*”

  1. Král Vagín Says:

    Ale hovno…
    Nevím proč, ale všechno jsem si četl hlasem dospívající dívky, až na konci jsem zjistil, žes to psala TY 😀
    Oh, jak jsem byl zmatený..

    Ave Vagína..

Zanechat Odpověď

