OTRAVNÁ NESPAVOST

Já! Nemůžu! S.P.Á.T.!!!!
A já chci, teda CHCI!!!!! spát.

Sem urvaná, pálej mě oči. Naběhala sem včera kilometry, ale ne… Prostě NE! Neusnu!


Zatraceně!
Takhle chcípnu na nedostatek spánku. Ti co čtou Slečnu Eleonoru se nemůžou divit, že tam nic nepřibývá, protože můj mozek není schopen dávat dohromady jednoduché věty v mluveném dialogu, natož aby komponoval příběh ..(toť odpověď na Welí vzlyk).
A víte jak z toho unavení bolej záda!?
Člověk se hrbí a jak se tak hrbí, bolí ho nejdřív za krkem, pak mezi lopatkama a nedejbože!!!, aby se to přesunulo na bederní páteř! To je pak takový zlo, že z toho brečíte bolestí.

SEM UNAVENÁ!!!!

Bacte mě někdo po hlavě, když budu v bezvědomí, tak si třeba trochu odpočinu.








Zagifuju to tady až se z toho uspim!!!!!

…A… ono hovno…
Du to zkusit… třeba nedopadnu takhle:

Komu se obrázky nehejbou klikněte na ně….Gloria..

3 komentáře to “OTRAVNÁ NESPAVOST”

  1. hehe….stejně budu kvílet dál

  2. zkus třeba diskuzní kroužky pro lidi s rakovinou varlat… 😉

Zanechat Odpověď

