„Milé děti….

všechny jste zlobili, tak jděte všechny doprdele!“*

Mrzí mě přístup lidí okolo mě k tomu, jak vypadám a co nosím.
Mrzí mě přístup lidí k lidem.
Je fakt nutný, kopat do věcí, co neznám?
Co se mi nelíbí?
Co nesplňují úroveň normality a vybočují daleko z řady?

Svět se zbláznil a já si přijdu jako bych byla snad v maličký rezervaci plný lidí, co když otevřou pusu, snaží se slova protáhnout nejdříve přes mozek.
Ano. Jsem hubatá.

Od přírody…

..ale já se člověku snažím kritiku podat tak, aby pochopil, že můj názor na jeho pohled není jediná a všemocná pravda, ale MOŽNÝ náhled na problematiku a nemusí se z toho posrat až na záda, ale stačí, když o tom bude přemýšlet.
Většinou lidé už nepřijímají ani obecně platná fakta.
Jsem unavená.
Takovým tím opravdu smutným způsobem.
Už nedokážu být nasraná.

Prožívám Světabol nad tupostí, netaktností a panovačností mých současníků a toužím být prvorepublikovou dámou, která věděla, kdy a jak má co říct, aby účastníci konverzace pochopili zaobalený význam a vzali si z něj něco na promyšlenou nebo Ankh-Morporkským patricijem, který toto umění dotáhl k dokonalosti. Sama to neumím. Ani zdaleka… ale snažím se.

Moudrost je dneska nevhodná. Fakty podložený názor nevítaný a pokus o objasnění neznámého nežádoucí.

Občas mám pocit, že by nám nějaký ten meteorit, který by vyhubil nějaké to lidstvo, neuškodil.
Jsem smutná a velmi zklamaná z doby, ve které žiju.
Udělám s tím málo, ale budu se snažit vymáčknout ze sebe to nejlepší, abych se nemusela později stydět až budu lidem chtít vyprávět, jaké to bylo žít v roce 2012.

Nejen děti umí být kruté a nelítostné. A je to fajn pokud se to netýká jich….

Gloria 😦
——————————————————–
* Citace z jednoho pohádkového představení pro děti, kdy Kašpárek přišel nasosaný jako houba a pronesl jednu z „VELKÝCH PRAVD“ na plná ústa.

2 komentáře to “„Milé děti….”

  1. Lidi? Co? Děti? Od tý doby, co jsem zasvětila svůj život jen sobě a přeludům v mý hlavě, od tý doby co jsem se zavřela ve svym pokoji a několik týdnů nevyšla… Od tý doby je mi nálada tohohle článku cizí.
    (a předchozí odstavec je jedna velká lež, ve skutečnosti vycházím z domu a taky se kvůli tomu cejtim dost mizerně, protože mi lidi pomalu a pomstychtivě vraždí přeludy v mý hlavě)

  2. Toegdip Says:

    „Moderní“ doba nastavila jistý směr – pryč od náboženství, pryč od sebereflexe, pryč od morálky, pryč od moudrosti, pryč od porozumění člověku. Všichni se ženou za něčím, čeho nikdy nedosáhnou, ne, že by to bylo pro lidstvo něco nového, ale dnes jdou přitom lidé přes mrtvoly – tomu dříve bránily morální hodnoty. Většina moderního euro-amerického světa si tím a dalšímy smrtelnými hříchy kope hrob. A tahle kultura by si před svým pádem zasloužila diktátora – svého císaře – který by nešetřil lidskými životy.

    Takže plný souhlas a porozumění

Zanechat Odpověď

