Co jsem dělala o víkendu?

Zkuste hádat, co jsem asi tak mohla o víkendu dělat…

Mohla jsem si rýpat v záhoncích.
Mohla jsem se svým milovaným mužem rovnat kousky betonu do pletivových krychlí. (což jsem dělala i po té a má paže je od pletiva řádně označena)
Mohla jsem píct buchty.
Mohla jsem se naučit svíčkovou a knedlíky!
Mohla jsem dělat hřebíky.
Mohla jsem si číst.
Mohla jsem malovat.
Mohla jsem oblažovat svou přítomností nějaké příbuzné.
Mohla jsem se válet na slunci a a smažit se.
Mohla jsem se válet!!

..ale já si řekla NE!…
Prostě NE!

Já jsem si to radši přisrala v tento velmi horký víkend do malého prostoru KC Zahrada a roztékala se a vlhla se spoustou divných oouškovaných lidí, lidí saunujících se v dlouhých a hutných cosplejích, narutardů, lidí ve spodničkách a hlavně ve společnosti tak tisíce divných lidí, kteří se všichni stále potili jak prasata!

Potit jsem se mohla i sama!!!!!

a JEJICH MAKEUP TEČE… Pokud zrovna nedrží jako maska a vy neuvažujete o tom, že to, co má na obličeji asi bude jeho normální obličej. (WUT!!!)

A vy stále tečete….

A rozčiluje vás počet kočičích oušek ve vašem okolí, která většinou doplňuje ocásek, pacičky, krátká sukně, bílá košile nebo prostě-triko a pofidérní podkolenky.
Bohužel to je to nejmenší. Horší je neinformovanost příslušníků orandžového komanda. Zákaz informovat pro komando červené a modré ohledně čehokoliv jiného než je jejich práce (prodej lístků, odnášení odpadků a tak podobně…).
To ještě nemluvím o skleníkovém efektu celého místa konání.

Co skleník…. PAŘNÍK!

Jídlo jest celé takové… sójovka a kari.

Lidi mě se tam nelíbilo…

Advík 2012
Návštěvnost prý cosi okolo 1000 lidůch.
Cena – 250 kč na den
Program – uf!
Organizace…. eww!!!!! věděli oni, co o slovo vůbec znamená? Neměla bych to přeložit do maďa…teda slovenštiny??? Pomohlo by to???

Navrhuji řešení k organizaci… méně Adolf, méně dvě rozdílné platformy uměle sešroubované k sobě a více jedna platforma přizpůsobená tomuto conu (kurva dejte si záležet na jednom systému a nemyslete si, že vám to takhle poběží dál) a více (ne nemám se ráda za to, co napíšu a prosím G!, G? i G… aby mi odpustili jakožto i Lokiho a Thora a vůbec všechny Falešný bohy a Goauldy a Asgardy…) prosím tedy více Pravdoviny… minimálně se inspirovat v jeho FUNGUJÍCÍM systému prosím…

(jo fajn pravda cony jsou taky zlo… ale žitler con je zlo zel!)

A víte co… Ty prostory! LIDI!!! TY PROSTORY!
Mám pocit, že KC zahrada je celkem malá budova na con velikosti advíku ne?

Chápu, že Advík je pro nového majitele jen ždímačka na pra$$chy, ale pokud chce ždímat mělo by to mít nějakou kvalitu … Na FF maj steaky a bůček… tady byly pofidérní nudle a podivný kus kuřete…

Bůček z FF mi opravdu chybí!

Průser s Matsuri…
LOL fakt!
Jděte do rádia, pozvete mě a pak mě tam nepustíte bez zaplacení vstupu… lol! Tleskám.

Ostatně zrušte mi přednášku, neřekněte mi to, abych na ni čekala jako ta kráva a pak mi ji opět navalte do programu a taky mi o tom neřekněte, abych neměla materiály a neměla z čeho a o čem přednášet…. Tleskám…

Mám permanentní nutkání strhávat lidem z vlasů ouška… Nevíte někdo, jak se jmenuje fóbie z kočičích oušek?

Asi jí mám.

Fotky nemám žádný… Děsila sem se vytáhnou „Dělo“.
Jsem zklamaná i z Lokiarmády. Mojí ceduli víceméně lidi ignorovali.
Stánky s plackama byly vyprodaný a neměly ani jednoho Lokiho, za to hobity a policajty a Meméčka a jeden ze stánků i na konci akce měl problém se zaplacením nájmu.

Hmmm jsem zvědavá, co nakonec vypluje za vtipy okolo téhle akce, ale moje resumé je:

5 komentářů to “Co jsem dělala o víkendu?”

  1. No já nevim, ale po tak nějak podobně pitomym zážitku z trpasliconu jsem si zapřísáhla, že nikdy nenavštívim žádnej con. Já se prostě stydim i když vidim jen a pouze fotky lidí s ouškama a perverzníma kostýmkama služek! Setkávat se s tímhle naživo zní jako naprostá noční můra…

  2. Teď si vem, že tam máš pak někomu vysvětlovat, co je to Lolita… No možná ani volně dostupná příručka o vkusu by tam nepomohla, já tam z těch lidí mám strach a to normálně jsem průbojná až hrůza. Navíc nechápu, jak je možný, že se těm lidem nezačala valit pára z uší…
    Ale lidi třeba po bližším ohledání nebyli až tak příšerní….většinou s nimi byla řeč… kupodivu.
    Ale i tak jsem si tam přišla nepatřičně a že tam nepatřim…

  3. Ale tak cosplayeři bývají v pohodě… jsou to obvykle lidi, kteří strávili hodiny a hodiny práce na nějakém kostýmu a pak se s ním chtěli pochlubit, to už samo o sobě je celkem obdivuhodné. Mě náhodou přijde fajn, když jsou tam lidi v něčem tematickém, ať už jsou to lolita šaty, cosplay nebo kimono (v tom chodívám já).

    Inkognita: A takovéhle přísahy nedoporučuju, spousta conů je super a můžeš si tam užít hromadu zábavy (i na úrovni). Animefest má kvalitní program a Festival fantazie zase spoustu možností, Akicon je příjemně komorní a organizátoři jsou tam super. Jinak Scon (nebo Star Con nebo jak to teď pojmenovali) pro sci-fisty je taky fajn, pak Fénixcon, jestli jsi knihomolka, tam jsou moc zajímavé přednášky (a dospělejší lidé), a pro fantasáky je výborný Tolkiencon, tam je klid a pohoda. Fakt si myslím, že si máš z čeho vybírat, tak jim dej šanci. 🙂

  4. Evidentně samé centrum nerd pride.

    Ale není se čemu divit, podle všeho máš život.

  5. doplním : geetacon je prý supr a já to zkusím! (ústí n.l.)

    chill:
    cosplayeři mě trochu děsí, ale je fakt že znám pár tak skvělých že your argument is invalid….:D bohužel vyskytují se i tací kteří by zasloužili přes papuli a ti mě děsí nejvíc. asi na ně mám jistý druh přecitlivělosti:D

    bohužel tu mám i na blbce…. a diktátory

Zanechat Odpověď

