30 otázek – 1. den – tvůj současný vztah; jsi-li nezadaný/á, piš o tom, jaké to je být single

Víte já si myslím, že to nikoho nepřekvapí, ale já mám chlapa…
Jako fakt!
Opravdovýho chlapa!
Jako má to takový ty „přívěsky mozkový“ v mezinoží.
Má to plnovous.
Dokonce sem si ho opravdu nevymyslela…
Dokonce sem si ho sama znásilnila… chudinka pak byl nucen semnou zůstat a o svém potupném osudu nadšeně vypráví…
Pošetilec:D

Tak a teď bez prdele jo…

Opravdu mám chlapa.
Opravdu sem si ho nevymyslela.
Opravdu je fousatej a chlupatej.
Je to fakt kovář!
A je silnej jak silnice. Nohy má až na zem a ramena přes celý záda!
Je moc hodnej.

Sme spolu dlouho a asi spolu dlouho ještě budeme. Protože jen tak někdo (kromě tebe WEL!) za mě věty nedokončuje.
Nedávno náš vztah postoupil na další metu, ale nejsem si jistá jestli je vhodné vyprávět, jak klábosíme zatím, co jeden sedí v kadibudce a sere…HUPS… stalo se XDXDXD

Ne děti neplánujeme! (sem řek!)
Ne Nebudu se vdávat… (NE Wel! NE Elizabeto! NE Ondro!!!!)

Víte, ještě jsem ho nedovychovala… on ještě nepoznal, že místo toho, aby se se mnou hádal, měl by si tu hádku představit a pak předstírat, že už jsem vyhrála… Protože v 90% případů mám pravdu a pokud nemám pravdu, tak to znamená, že je v tom motor a já sem blond….

Dáme si fotku…

2 komentáře to “30 otázek – 1. den – tvůj současný vztah; jsi-li nezadaný/á, piš o tom, jaké to je být single”

  1. Great! Nejkrásnější je když jdete vedle sebe, to je uplně super!

  2. stalkere:D:D:D:D:D:DDDDDD ale zajímá mě… mám stejný záda?

Zanechat Odpověď

