30. otázek – 3. den – tvůj názor na drogy a alkohol

Nemám v tomto počítači žádný výmluvný obrázek….

Whatever..

Drogy.
O kterejch mluvíme?
Třeba Marihuana je pro mě spíš přírodní možnost, jak se příjemně oblbnout a nevidím nikde žádný akutní nebezpečí pokud s ní zacházíte uváženě, jako třeba s ibalginem. Bohužel semnou to nic nedělá…
Ostatní je pro mě něco jako Night club… něco do čeho bych nikdy nešla.

Cigára
Ano to je taky droga!
Nemusím je. Občas si dám doutník nebo vodnici, i když poslední dobou už taky spíš ne než jo… Začal mi vadit kouř a spouští se mi z něj zánět dutin…

Alcohol.
Víte chlast je podle mě nebezpečnější než máňa…
Osobní zkušenost s ním mám nevalnou. Jsem téměř abstinent a když se vám do mě povede dostat panáka, většinou později v noci trpím jako pes, dokud ho nevyzvracím. Můj otec chlastá jak duha a v alkoholovém oparu pak nahází zbytek hotovosti do bedny.
Další důvod nemít tuto věc ráda.
Pozitivní je alkohol ve chvíli, kdy nemáte jinou dezinfekci, do nemocnice daleko a máte třeba rozřízlou nohu… Štípe to teda fest, ale na jodizol to nemá… teda podle toho jakou whiskey použijete.

V celku jsem tolerantní, takže si chlastejte a fetujte jak chcete, ale já se nezúčastním a ve chvíli, kdy mi začnete vadit poznáte mou tvrdou ruku… Dělejte to teda tak, abych o tom nevěděla nebo se nemusela na to koukat a hlavně tak, aby se to nedotklo vaší schopnosti platit nájem a alimenty nebo aby vám nedělalo potíž rozeznat vaše věci od mích (roztavit a prodat! žádný mizení mejch dévédéček a sbírky zkamenělejch trilobytů!). Víceméně si dělejte, co chcete a mě do toho netahejte…

Nemám to ráda.

Zanechat Odpověď

