SMS zpoplatněné okamžikem přijetí zprávy

aneb jak z lidí tahat peníze aniž by si to uvědomili..

Víte. Mám stále ještě telefon s kreditem. Vyhovuje mi to a i když za minutu hovoru mám 7 kč, vlastně v tom vidím obrovské plus a neskutečně finančně výhodnou věc.
Prakticky netelefonuju pokud opravdu něco nepotřebuju.
Sms píšu pokud opravdu musí být napsány.
Vlastně to ohromě šetří peníze.

…a pak se najdou tací dobráci, kteří moje našetřené korunky shrábnou jen tím, že mi pošlou zprávu, do které napíšou něco o nějaký výhře a já takový SMSky zásadně ignoruju.
Neodpovídám na ně, víceméně je mažu…

ALE!!! Chybalávky drazí a milení!
Na tuto SMSku odpovědět musíte, protože jinak vám strhnou 99 Kč!!!!

Takže pokud taky ignorujete takovéhle „operátorovské zprávy“ z čísel začínajících na 90… (Ne 900!!) BACHA!
Jedná se o službu NMOBILE z čísla 90749099!!

Už jsem takhle přišla skoro o 200kč kreditu a jsem pěkně nasraná!

10 komentářů to “SMS zpoplatněné okamžikem přijetí zprávy”

  1. A co nabízejí, jestli se můžu zeptat? Mám paušál, takže jsem nikdy nic takového neobdržela. (Boh)

  2. Soutěž… o kterou asi nikdo zájem nemá…

  3. Mno, to je podle mého ale trestný čin a mělo by se to hlásit. Minimálně operátorovi.

  4. Operátor s tím nic neudělá , jenom vám sám oblibě sdělí ať si to vyridite přímo s danou firmou ale tam se nedovolate a ani poradne nezjistite kdo za tím stojí. Navíc chtěj té po zlodejich at vám vrati ukradené peníze. Spis mne štve jak se k tomu stavi operátor, očekával bych ze s takto pochybnou firmou vůbec nebude jednat a bude chránit své zákazníky, ale jak je vidět peníze nesmrdi

  5. Mě se to taky stalo a právě jsem to teď řešila. přišla jsem o 500kč. Myslela jsem?že mi švihne,ale absolutně jsem nevěděla,že vlastně musím poslat sms,myslela jsem že se to vyřeší ignorováním,ale ne. Pochopila jsem z té sms, že když jim odpovím,tak až pak mi bude odečteno 99kč. nechci byt vulgarní,ale jsou to ZMRDI!!!!

  6. MartinaD Says:

    Moje řeč, právě jsem zjistila, že jsem přišla o 800 Kč. A to se prosím pěkně účastnil hry můj 10 letý syn, jak to, že tedy o tom zákonný zástupce nic neví????? Jak to že, operátor neví , kdo je majitelem telefoního čísla??? To co se děje je opravdu někomu na přestlamu. Poradí někdo, kam se obrátit!!!!

  7. poslat SMS ve tvaru STOP na cislo 90749 … tak jak se to pise v te SMS zprave. objednavka takove sluzby probehne fikane napr. pri hrach a soutezich na netu, a kliknutim pri oznameni o „vyhre“ – text k tomu je vzdy uveden u te dane hry drobnym pismem dole 😉 . Ke zpusobu plateb touto cestou a zruseni takovych SMS k tomu viz. platmobilem.cz

  8. Taky jsem naletěla.Nebyla jsem si jista,zda Stop mám poslat a neposlala.Přišla jsem o 400 kč.Ihned pošlete SMS STOP pro zrušení.

Komentáře nejsou povoleny.

