30. otázek – 6. den – napiš 30 zajímavých informací o sobě

..bude celkem složitý…

Pokusíme se…
1.This is mííííí

(fotka ukradena od Lyrel z fb, moje nejlepčí fotka za poslední eon.. sem tak přirozenáááá:D)

2.

3. trpím HidlesRickmanoMorem…

Projevuje se to asi tak, že když máte v celku rádi severskou mytologii a objeví se Sandmanovský Loki, slintáte nad tou šíleností a jeblostí, u které by i Joker pokyvoval hlavou a říkal něco jako „Mistře? Poradíte mi jak na trik se špičatým kloboukem?!“. Pak si Marvel střihne Thora a Avengery a nechá postavu Lokiho hrát chlapa, co je sexouš od pohledu. Chápejte… proces odmítnutí byl dlouhý, ale už jsem postižena.
Alan Rickman.
To je důvod!
..a když nestačí, Alan Rickman, musí stačit: Metatron, šerif z Nothinghamu, Rasputin, Hans Gruber, plukovník Brandon, Soudce Turpin (On zpívááááá!!!!) a no doprdele přece Severus Snape!
NEMÁTE RÁDI SEVÍČKA?!?

Ne doslova ale víte jak jo… Moje bohy mi nevezmetéééééé XD

A MOR
…jsem zasažena již roky.

Mikelangelo a Florent sou prostě hustopekelníci. Florent hraje snad na všechno. Vsadim se, že melodii dostane i ze záchodovýho prkýnka (samo vždyť se bojí jeho úžasnosti) a Mikelangelo aby dělal čest svýmu jménu je dokonalej výtvarník..

A celá tlupa dokonalejch lidí.

Miluju je a tak trochu mě to dělá tím čím sem… (creepy šílenceeeeem muehehehahahahaaaa!!)

4. Miluju Knihy od Gaimana
5. ..Johna Connollyho (doprdeleeeeee!!! právě sem zjistila, že mi chybí tak polovina knih od tohohle spisovatele!!!)
6. ..a Terryho Pratchetta
7. Miluju knihy s Čarodějkama

8. Bytostně nesnášim blbce.
9. Nemohu vystát sestru svého přítele. (Myslím si o ní, že je kráva a vyděračka a podobně… ale víte co.. já vám jí představim a dám vám jí na dva tři dny domů..)
10.Mám velmi ráda svůj organizovanej chaos a velmi mi vadí, když mi do něj někdo zasahuje.
11. Jednou budu mít mnoooogo knih! (to mám už teď..ale bude líp:D:D:D:D:D)
12. Miluju záhnědu s diamantovým výbrusem.
13. Fakt zbožňuju surrealismus a Salvátora Dalího. Je to otřepaný, vím to, ale prostě ho miluju.
14. nikdy jsem neviděla „klasickýho vetřelce“ a Starwars.
15. ..ale miluju Gigera který navrhl kulisy k vetřelcům (a Prometheovi) a Darth Vader mi přijde roztomilý. (Dobře, SW mi Wel převyprávěla ze spaní s mistrem Jogurtem v hlavní roli a já už jsem kouskovaně nějaký části viděla, přísahám podívám se na to!)
16.Fakt jsem přečetla koplet Tolkiena, co byl v novoborský knihovně.
17. ..přečetla jsem i všechno, co tam měli od Shakespeara.
18. Rok jsem nemluvila se svou mámou, nebydlela u ní a ani se jí neozvala. -> kvůli chlapovi.
19. Bojim se pavouků -> protože mají víc očí a nohou než já a tak se jim nedá věřit.

20. (přemejšlim nad něčím ultimátním…)
Tento blog fungoval víceméně rok bez toho, aby o něm někdo věděl. Míval návštěvnost 2-4 lidi za měsíc.

21. Moje sestra je věřící.
22. Nevadí mi věřící lidi, vadí mi sestřino pojetí víry.

23. Miluju Vlčí máky a Chrpy.

24.A děsně ráda dělám kytky jen z lučních kytek co mi rostou za barákem.

25. Strašně dobře vařim.. (to není samochvála, já jen píšu co mi řekli lidi co to jedli a neumřeli na to…)

26. Původně jsem chtěla malovat sklo, ale pak sem šla na vejšku a potkala kováře, takže sem maglajz všeho toho.
27. Jezdím už kolikátej rok s přítelem kovat do německa. Pokaždý tam něco vyhrajem 😀

28. Nesnášim Kokosový a Vanilkový voňavky
29.Jako malá sem bila kluky ve školce i ve škole. (Si to zasloužili)
30. JSEM NEJKRÁŠNĚJŠÍ…. :3

(Sem myslelo, že to bude těžší…)

Tak AVE JÁ!
Gloria

3 komentáře to “30. otázek – 6. den – napiš 30 zajímavých informací o sobě”

  1. Sacra. Dobře, to jsem si říkala…nebudu to číst…zas to bude na měsíc…..sacra…a kdo to čte?

  2. 😀 áááá, no aspoň jsem se názorně dozvěděla, co je larping… 😀 Nicméně obrázek se má vztahovat k mému pojetí víry a proto je, jak bych to řekla, naprosto irrelevantní, neboť k tomu, abych věřila v Boha, se nepotřebuji převlékat do šílených kostýmů (a naprosto oprávněně pochybuji, že by to kdokoliv z naší církve tak dělal :D)..katolík nejsu!! Do kostýmu bych se navlékla jedině, kdybych šla hrát divadlo 😀
    Ale v tom případě by mě celkem zajímalo, co myslíš tím mým pojetím víry, které Ti vadí, nevybavuji si, že bychom se o tom kdy spolu bavily..

    • Obrázek se nevztahuje k tvému pojetí víry, je vtipnou vložkou pro odlehčení… tvoje vztahovačnost mě taky docela štve… když už jsme u toho….

      Tvé pojetí víry vidím a nemusím se na něj ptát… počkat…vlastně, když jsem se zeptala, byla jsem odbyta slovy: “ nejsi věřící. to bys nepochopila…“

      YAYYYYYY!

Zanechat Odpověď

