30. otázek – 7. den – tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí

Tak horoskopy jsou docela sranda pro pobavení…
Víte. U mě je to složitý.. Jeden horoskop tvrdí že sem Ryba, další, že eště Vodnář. A jako furt se nějak nemůžou rozhodnout estli to a nebo ono… a navíc když jste eště narozený pozdě v noci…

Víceméně ale na mě sedí víc ten Vodnář.. (To je teda trága! Nagat se mi bude smát! XDXDXD )

Třeba pro dnešní den jo: cituju server horoskopy.cz

Horoskop na dnešní den VODNÁŘ

Dnes budete ve společnosti naprosto okouzlující. Okolí budete udivovat svými bystrými postřehy. Nechybí vám však ani smysl pro humor, který ve vašem podání může být kouzelně anglicky suchý. Budete trousit poznámky a odměnou vám budou bouře smíchu.
(Tak jistě že. Co byste odemě taky jinýho čekali?)

Láska a přátelství
Žádné dlouhé plány ke stvrzení společné lásky nepotřebujete. Jste schopni do toho praštit bez okolků třeba hned dnes.
(Ostatně já nepotřebuju žádný…ani žádnej papír a starostu nebo kněze a pastory… -> Ne stále se nechci vdávat…)

Peníze a práce
Rutinní práce vám v pondělí nepřináší žádné uspokojení. Porozhlédnete se po zaměstnání, které by vás víc oslovovalo.
( .. a ono zase řekne: “ Jééé ty o mě máš zájem..? NÁÁÁÁSRÁÁÁÁÁT!!! EHEHEHEHEHEHEHEHE YOU´VE BEEN LOKI´D!!!“)

Rodina a vztahy
Setkání s partnerovými rodiči proběhne překvapivě hladce. Snažíte se na ně udělat co nejlepší dojem, což se vám podaří.
(Ano.. jelikoý jejich vlastní dcera je neschopný kverulant a attention whore, co sedí a irituje všechny okolo a já chodim a dřu, aby na mě nemohli nic říct…yay 4 mí!)

Zdraví a kondice
Vidina pozitivní budoucnosti vás maximálně dobíjí. Přestože ráno jste celí vyčerpaní, odpoledne to bude právě naopak.
(Jo… ráno sotva vstanu z postele jako by mi někdo přes noc nabalil na hrb všechny sračky světa)

Aktivity vhodné pro dnešní den
Dokončení restů v zaměstnání, obchodní schůzka, úhrada složenek, jazykový kurz, luštění křížovek, partnerské tulení.
( Nakupování??? Ne? Tak vidíte nesedí to!:D:D:D:D:D:D)

Co vás čeká zítra
Mars ve Vahách vám umožňuje prosazovat idealistické vize, které pomohou lidem. Potíž bude v tom, že oni vaše návrhy mohou považovat za zbytečné. Uvědomte si, že většina lidí z počátku neví, co je pro ně přínosné. Pokuste se vysvětlovat a vytrvat.
( A víte co? Nasrat… lidi sou takový vypočítavý svině, a já už si milionkrát řekla, že nikomu už nepomůžu protože se na mě pak vysere a pak se to taky stalo a já z toho byla špatná… ať si lidi pomáhaj sami… Ano jsem zabedněná a zabejčená. Pomoc nabízím už jen opravdu fajn lidem a kamarádům. Měnit to kvůli horoskopu nebudu…)

Víte. Horoskopy jsou psané tak, aby víceméně sedly na každého.. Někdy se víc odchylují někdy méně. Lidi se nemění, jsou stejní a lze předpokládat, že pokud jim něco naočkujete do hlavy budou se tím řídit. Je to Placebo..
..i to je občas ale nejlepším lékem.

Gloria

Ps:

Jak neočekávané…. doprdele s váma chlapi…XD

2 komentáře to “30. otázek – 7. den – tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí”

  1. Nu tak lidem co posuzují astrologii podle horoskopů na seznamu se zas směju já 😉

  2. Tak víš jak tohle je pro ukázku… horoskop sestavenej na míru je podle mě taky placebo. Nepotřebuju slyšet jaká mám bejt… Já taková rovnou budu hned a ušetříme si tim pastelky na krajinky.
    Je mi jasný že ty máš jinej názor :3
    A to je dobře.

Zanechat Odpověď

