U Mikelangela PROČ???!!!!

Bohové, vy víte jak moc vás miluju…
FAKT MOC!

Tak mi u Tutatise vysvětlete proč!!!????
Jak jste Dovemu mohli dovolit vás takhle zparodovat!!!???

Dyk to vypadá jako by to režíroval Kurosawa řízlej Jackie Chanem…
Já budu plakat!!!
Korejci já vás mám fakt ráda… ale proč mi to děláte? CO? Aspoň ty děsný kostýmy!!! Mozart měl fialovej brokátovej kabátec a ne lesklou náhražku z levnýho růžovýho saténu…

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

*utíká do emo koutku a pláče*

Velmi drahé cosplay divadlo….

Jedna odpověď to “U Mikelangela PROČ???!!!!”

  1. jááááá budu brečeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Zanechat Odpověď

