30. otázek – 11. den – nastav svůj přehrávač na náhodný výběr a napiš prvních 10 písniček, které přehraje

(Devítku a desítku vynechávám…. Není co rozebírat, na devítku jsem vlastně už odpověděla a na desítku nemám co říct)

Předně.. Můj přehrávač je vždy nastaven na náhodné přehrávání a víceméně většinou si stejně pouštím 3-4 empétrojky dokolečka neb prostě ,mám náladu….

Tak jdem na to…

1.

Kdo čekal něco jinýho… málo čte tenhle blog:D

2.

Ty poslouchám hodně dlouho a sem jim vděčná za přežití střední školy.

3.

Kdo čekal, že to tu nebude, málo čte tenhle blog…¨

4.

Překvápko….XD

5.

To video je zezačátku fakt černý, nebojte se…ona se ta opona roztáhne…Písnička, kterou zpívala trupa mozartovců na konci každého představení… Je krásná a kdo pozorně poslouchá najde v ní odkazy na písničky z představení: Bim boum boum, L´assasymphonie, Le bien qui fait mal, Si je defaile a další:D

6.

JAm miluje Alana Rickmana a tenhle oplodňovák je z filmu, kde hraje…!

Já to fakt nefixluju!!
7.

Klip natočený v Praze a Mikelovo roztomilé poskakování:D

Já to fakt NEFIXLUJU!!!:D:D:D:D:D
8.

Jedna ze starších písniček Mikelangela a Roberta Russa. Zpívaná v Italštině, což je Mikelangelův rodný jazyk.. Kňááááá

9.

Tak tohle ste netušili co…:D Tyhle dívky mi do playlistu vložila jedna osoba, která mi před rokem zmizela ze života a mě to stále štve…

10.

Trocha mainstreamu na konec.. občas mám tendence si vybírat písničky do mptrosky podle toho co se mi na MTv zalíbí. Napíšu si jméno interpreta a písničky na papírek, stahnu a vložim do playlistu, když písničky vydrží a já jí do měsíce nesmažu, lahodí mojemu uchu…takhle je víceméně složena víc jak půlka playlistu… druhá půlka jsou vyfikundace jako Paint, coververze známích hitů s jiným textem, který se váže k Harry Potterovi nebo k Avengerům (LOKI!LOKI!!!) a pak MOR….Nyaaaaaaah

Konec postu.. See ya!

Zanechat Odpověď

