30. otázek – 14. den – tvá nejranější vzpomínka

aaa… kruci… dělám si prdel… tohle:

No fajn…dělám si prdel!
Nejranější vzpomínka .. je trochu děsivá.
BUBUBU!
I was like
…a bylo tma…

Vzbudím se v pokoji, kam dopadá světlo jen ze vzdálených pouličních lamp.
Je mi malinko. Asi 3 nebo 4 roky a hledám mámu. Ta tam nikde není.

Pomalu vylejzám z postele, abych nevzbudila malou sestřičku.
Vejdu do vedlejšího pokoje, kde je zaplá stará televize od TESLY. Zrovna končí film a svítí tam nápis

Jsem malá. Jaksi si neuvědomuju možnosti takové příležitosti. (LOL sama doma! Můžu jít sežrat do lednice šlehačku!!!!)
Tak jsem jako správný malý špunt začala hystericky hýkat.

… asi po půl hodině, kdy jsem nabrala hlasitost sirény ohlašující nálet, přiběhla máma, která byla asi 60m od baráku v letním kině a slyšela mě i přes ten film, co dávali….

Sem vždycky měla silné a velké plíce… (dvojsmysl)

Tadááá ..

A to je konec přátelé!:D¨
Gloria

Zanechat Odpověď

