Heavy wood a šišlání

ten obrázek je prostě dokonalej… (komu se nehejbe KLIK NA NĚJ)

Dneska sem přinesla svůj první koš se dřevem.

Byl kurva těžkej.

Začínám topit na noc, neb od tý betonový podlahy táhne ne nohy a vůbec je tu na noc už docela zima. Nejsem zimohřivá, to jako ne, ale vevnitř je o 6°C méně než venku. To je sice docela fajn, když venku bývalo vedro k padnutí, ale teď je tam sotva 19° a já si už přídu, že mrzne…:D

Když jsem byla u toho tahání těžkých břemen, narazila sem v kýblu na drť na myší hnízdo.
Pochopte.
Já miluju myši!
Sem MYŠOFIL!
No a tak sem si tam s nima chvilku povídala, vidět mě nějakej doktor asi mě shledá … ne.. neshledá.

Já totiž na myši šišlám.

Někteří lidi šišlaj na psi, někteří na své děti a někteří idioti to dělají furt.
Bytostně nesnášim šíšlání.
Já ale šišlám pouze na myši a občas na kočky.
Myši a kočky totiž slyší na to „Š“ a „Č“ v těch slovech.

Na naší bílou obludu bych v životě nepoužila „majdičko, pucíšku, ńuńuńu“ a zvláště bych toho psa dvacet minut nenosila po bytě a hufala na něj a nutila lidi, aby se na ni koukali. Ten pes se tváří jako u mučení a když je konečně puštěn jde se se staženým ocasem schovat s cítí se trapně.
Chudák.
Kdežto když přijdu já, sednu si k Vobludě na zem a podrbu jí za uchem a vůbec se k ní chovám jako k bytosti a ne jako k plyšákovi, nebetyčně mě miluje. Psi na šišlání neslyšej…

Stejně tak děti a dospělý už vůbec ne!

Vy byste slyšeli na „Pucíku!!! pucíku!!! huf huf!!! huf!“ (Doslova! ..a to si to fakt nevymejšlim! Kéž by!)
Já na tohle nereaguju. Jen mi cuká ten pomyslný kyj v ruce. Potřeba zabíjet vzrůstá!!
Já tak bytostně nesnášim, když někdo šišlá! Podobně vytočit mě dokáže snad jen nadužívání zdrobnělin a dvě specifické entity ženského pohlaví.

Zapomenout na to dokážu jen ve chvíli, kdy si sednu ke kočce, ona se mi uvelebí na klíně, drcne mě čelem do čela a začne vroukat. Nebo mi zkuste pučit potkana…

Gloria

Zanechat Odpověď

