30. Otázek – 17. den – tvé úspěchy a neúspěchy za poslední rok

Výborně,toto téma se mi zrovna velmi hodí.
Víte. Občas se opravdu velice snažím, aby někdo měl radost. Chtěla bych, aby byl spokojený a bavil se. Bohužel jsem dostala lekci, že není moc fajn očekávat za vaši snahu alespoň pozitivní reakci. A už vůbec ne jakýkoliv vděk či dokonce uznání.
Vždy očekávejte to nejhorší. Protože tak potom nebudete zklamáni, když se stane to nejhorší a ještě to hodí na vás. (Tímto se řídím již velice dlouho, bohužel mě nenapadlo, že to bude nutné i pro tuto akci)

Zkazila jsem oslavu jedné kamarádce a je mi to líto.
Většina reakcí byla pozitivních na první půlku večera, jsem přesvědčená, že za druhou polovinu večera nemohu, ale přebrala jsem plnou odpovědnost a omlouvám se všem zúčastěným za negativní zážitek.

Toto je můj největší neúspěch a také ten, který bych ráda změnila.

Zanechat Odpověď

