AKCE GOTHA! Ausfahrt je všude, umleitung je zlo a jak poznáte že přijedete do čech..

Každé září, touho dobou, jezdím na velmi milou akci do německa.
Víte, zrovna jsem odtama se vrátila a ještě jsem ani neviděla fotky, ale tak se těším až o tomu budu vyprávět, že prostě tlačkám klávesnici než se načtou z mojí nové karty.

Ano.. Až na cestě jsem zjistila, že nemám kartu ve foťáku.. Díky bohu za Euronics v Chomutově a milého chlapce na pokladně:D
Ehehe

Milujuuuu Gothuuuuu!!!!!

Kromě toho, že jsem zjistila, že můj stařeček foťák nebere karty větší než 2giga, jsem taky zjistila, že se ve foťáku dá karta naformátovat…
(SMĚJTE SE MI!)

Tak k věci. Je to přesně rok, co moje maminka „lady se železnou zadnicí“ byla odhozena náklaďákem a přežila.
A je to taky zrovna rok, co jsem psala report z Gothy.

Gotha je větší město v Turínsku. Jezdíme tam na slavnosti „Gotha glüeht“, kde je součástí i kovářské sympozium s mezinárodní účastí.
Tenhle rok byl pozván i velice slavný italský kovář Claudio Bottero (takový italský Habermann*, ale o nějaký ten level lepší). Teda potkat někoho takovýho je pro mě větší zážitek než jít na koncert slavný skupiny… Teda pokud by to nebyl MOR .. to bych měla problém se rozhodnout!

Já vám to musim letos popsat celý. Ono to nejde…

Na začátku cesty všechno vypadalo poeticky.
Hory se tvářily přívětivě.

Kilometry ubíhaly…
V autě se sršelo ostrovtipem a těšilo se na přednášku Claudia Bottera.
Až do Chemnitzu… Chemnitz JE ZLO!
Je to hnusný město s vymlácenejma domama (já sem fakt jinde v Německu neviděla celou ulici historickejch baráků se zabedněnejma oknama, vybydlenejch, posprajovanejch až po střechu a schořelejma krovama), nepřehlednejma silnicema a debilním zančením.
Ostatně ty žlutý informační tabule v Německu sou taky zlo! Ne nadarmo s Wel tvrdíme, že žlutá je koncentrovaný zlo.. obzvláště pokud jde o gumové kachničky. Jediná věc, co je dobrá, je žluté pití. To je koncentrované dobro.
Pro zmatení nepřátel užívá lsti a odívá se v barvu zla!!
Když zapadlo sluníčko a my byly 150 km v prdeli u Leipzigu, nasraní a vyčerpaní jako žumpy, udělali jsme si už po nějakým zasraným Umleitungu projížďku po německém venkově a zjistili, že Botterovu přednášku určitě nedáme, neb do Gery to je ještě tak hodina cesta a z Gery tak hodina až dvě do Gothy po dálnici, myslím, že i ta nejhnusnější žumpa byla málo nasraná oproti nám čtyřem v autě.
Nakonec jsme dojeli.
Nestihli jsme jídlo.
Ale stihli jsme pařbu v Pártyroomu. Nakrájeli jsme chleba, drahej salám a parmezán, rozdělali Pilsnera a pokecali s malou českou výpravou, která nás ubezpečila, že nás , Čechů, tam tento rok víc nebude. (ŠEST!! Chápejte, sem zvyklá na 20 lidí z čech, na který sem se těšila!)
Němci jsou ale fajn a těšili se na nás:D

Když se člověk vyspal, bylo hned líp. Snídaně, prostě žrádlo a pak už na plac.
Víte, co se stane, když přijdete k Němcovi a s vážnou tváří se ho zeptáte, co je to za tajemný město ten Ausfahrt? Jsou na něj všude značky, ale nikde není vidět.. začnete rozvíjet svou teorii o trpasličím národě a Morii a pak se na něj s vážným pohledem otočíte a zeptáte se ho, jak to teda je… On se na vás nechápavě kouká a pak se začne smát.

Ausfahrt je všude, pane Andersone!

(ano vím, že je to výjezd z dálnice, ale vy ste neviděli ty ksichty… a výbuchy smíchu:D)

Sympozium bylo fain, i když sme nic nevyhráli. (sou slepí. my sme přece dokonalí, úžasní a uchvancancující :D)

Měli tam stánek s marcipánem! A bubble tea! (měla sem asi 3 hahahahaaaa!!!!) a My měli nejhezčí prodavaščky na stánku (mě.. mě… dobře Jana je moc krásná pirátka v mém klobouku, kterej jí strašně sluší)

A měli sme tam kamarády z čech..

a německé kamarády, kteří nám vyhrožují, že přijedou na svatbu až se budeme s Ondrou chtít vzít a ignorujou, že furt říkám, že si toho obluďáka nevezmu:D (ne a ne a ne!)

Byla fáááájr šou a musim uznat. Chlapcí, jsou rok od roku lepčí. Tento rok předváděli takový kejkle se skleněnou koulí. Nešlo mi to vyfotit, jaká byla tma, ale bylo to ósam! Mám tu i trochu prskavek. Ty jim taky šly a dokonce se vytáhla i kapela, která jela živě a páni klucí s pojema a holema jeli do taktů.. Absolutely amazing!

No a nakonec trochu Ondrova umění ve tvarování železa.

Cesta zpátky byla dobrá. Byla o několik hodin kratší a taky o několik set kilometrů…
V Chemnitzu sme se neztratili.
HAHA!
Pokořili sme tě Satanáši!
Vesele jsme ignorovali Umleitung. Hnusný značky s Účkem!

..po celodenním azůru, byla obloha na večer krásně filajová. Pěkně se jelo, ale blbě fotilo. Ta barva nešla zachytit. a hlavně ten měsíc! Byl obrovskej!
Teď sme doma a já du spát.
Sice jsme dostali skvělá místa v tělocvičně, matračky byly boží a dokonce tam nebylo tenhle rok zima jak v márnici, ale kováří sou hluční. I ti němečtí. I ti maďarští…. ale hlavně ti rusové…
Jdu spát a zejtra si sežeru nugát eheheheheheeee!!!

Ps: víte jak poznáte, že jste dojeli do čech?

…pozdravíte pumpařku, dojdete na wc, vylezete, je tam pumpař a ten, když chcete zaplatit jídlo, začne šprechtit, ale když zjistí, že nejste němci, je příjemnej jak rašple místo toaleťáku. Div vás nepošle s korunama do prdele a ještě držkuje na moje šaty. (JÁ TEN BLBEJ POHLED VIDĚLA! A slyšela sem, cos říkal ty hajzle!)
Mám pocit, že si myslel, že jsme kurvy…pch!

Češi sou občas tak malí.
😀
ehehehehehehe
Tak zdar!

EDIT: FOTKY!!! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.473019729395271.108693.253296614700918&type=1

Gloria
______________________
*Alfréd Habermann (st.) je nejslavnější český kovář, mezinárodně uznávaná kapacita a bohužel již pár let nežije. Pro kovařinu je důležitý asi jako Libenský pro sklo. Je prakticky vynálezcem české kované plastiky a inspirovali se jím kováři po celém světě. (Takový malá lekce z dějin umění:D)

Jedna odpověď to “AKCE GOTHA! Ausfahrt je všude, umleitung je zlo a jak poznáte že přijedete do čech..”

  1. To se četlo jedním dechem.

Zanechat Odpověď

