Apokalypsa… další velkej ftip…

Tak jak se vám líbila Apokalypsa?
Mě teda vůbec.

Byla to jedna z nejnudnějších Apokalyps, který sem měla tu čest zažít.
tumblr_mcixj4e23c1qepf8yo8_r1_250

tumblr_llkbbeBa9R1qaci5n

..fakt..

Dlouho jsem sem nepsala.
Mám totiž moc práce a na takový blbiny jako je blogování nemám čas.
Nemám čas ani se ráno namalovat, abych vypadala jako člověk, proto většinu času vypadám jako horskej trol.
Divim se, že když vylezu na tý právnický fakultě z kuchyně, nezdvihne se několik lidí a nezašne zmateně pobíhat okolo a řvát „Troooool!!! Troool v kuchynííííí!!!“

Stejně.. největší hustopekelnost dne byl Ježíšovista na Andělu, co vyřvával s pomocí kytary nějaký hlody…
„jou jou! Ježíš…bla bla bla .. náš pán Ježíš… “
Já slyšela něco jako : „..he´s zombie wizard who awesomness than you…“ ale to ho nezastavilo aby stále vyřvával jak je DŽÍZUS dobrej a hodnej a boží a skvělej….
Já bych to o Cthulhu řekla taky.. ale zrovna o Ježíšovi ne.

tenhle klip je cool…

Přeju hezkej zbytek armagedonu (2 minuty) a Ave Já!

Gloria

Zanechat Odpověď

