Ztraceno ve Fanfikci

Ano dlouho jsem tu nebyla.

A to i přesto, že jsem toho měla tolik, co říct.

Prostě sem neměla čas a ani energii a co nejvíc, tak ten přístup k netu byl opravdu ubohej.

tumblr_m39vmaiK3U1qb2ab9o1_r1_400
Asi tak…

Víte, včera jsem četla jednu fanfikci. Tahala jsem něco z počítače a narazila při přehrabování složkama na dílo nějaké…eeeee…*vzpomíná…* kruci!! *hledá složku v pc* Od Daphne!

Je to Fanfikce na HP svět.

Trilogie…

Je hrozná…

Představte si *Měsíc v jináči, neoglosovanej, zlej a sídlící roky ve vašem pc…

3x!!!!!

Opravdu jsem cítila, jak se mi mozek mění na bramborovou kaši a to jsem četla My Immortal. A taky Twilight. A viděla sem všechny díly Twilightu a Hannu Montanu a HSM…
EDIT: ..a taky sem četla 50 SoG!!!!!!
Ne já asi nejsem normální, ale co je tím pádem zač slečna Daphne?
Vsadím boty, že trol.

Trilogie, která obývá pár stovek kilo na mém disku se jmenuje „Černokněžník“.

Černokněžníkův syn
Černokněžník
…a velmi neočekávaně Quo Vadis

Poslední díl nejspíš měl být nějak filozoficky tentononc, ale obávám se že můj mozek se tam roztekl po dvou větách a já si naprosto nepamatuji, o co tam šlo, ale pro vědu se objetuju.. POZDĚJI!

V prvním díle se dozvídáme, že nějaký „velmi pohledný a čtrnáctiletý mladík“, který žil v New Yorku a velmi netypicky studoval v Kruvalu, ač je sirotek a určitě by si mohl tu cestu dovolit zaplatit v mudlovskejch penězích nebo v kouzelnickejch penězích nebo se na takovou dálku zvládl přemístit nebo whatever..dyk je to macho, tak co to tu melu…že.
tumblr_lmqzqivKfH1qzkrij
NEMOHL VOLE!!!!

No chlapec se jmenuje Arien je zcela očividně Zmijozel, ale klobouk je teda machr a umístí ho do Nebelvíru.. OKEJ, říkáte si.
Pak se dozvíte, že milý čtrnáctiletý floutek byl členem jakési Andromedy. Organizace o třech pubertálních tentononcech (upírka, vlkodlak a tento mladík). OKEJ, říkáte si.
Arien je taky zamilovaný do nějakého Alexandera..OKEJ, říkáte si..
A taky náhodou je synem Voldemorta.. WUT DA FAK!!!!
… A LILY POTTEROVÉ!!! (tady váš mozek zamává bílou vlajkou a uteče)

Alexander je jeho starší bratr.. tedy taky syn Voldemorta, ale nikoliv už Lily. (mixujete si oči ručním mixérem)

První díl trilogie končí tím, že si to Voldy jako velkej borec nakráčí do Velký síně i s bandou Smrtijedů.
Brumbál se roztřese jako osika.
Potěr se vztyčí a hodlá hrdině odolávat, než ho zastihne Crucio do zad od Alexandra..(bělovlasého krasovraha, co když pohodí loknou dámy u Zmijozelského stolu vzdychají a ždímou kalhotky, hlavní hrdina žárlivě vrhá okem a zbytek síně jen zírá..)Arienova bratra a také životní láááásky… (áááááách óóóóch!íííííích!!)
A samozřejmě hlavní nebojácný černovlasý hrdina, ublížánek Arien se POSTAVÍ SVÉMU OTCI! (Nesmějte se doprdele tomu dvojsmyslu vy dobytci!)
Projede to .. je mučen…je osvobozen..je hozen do Azkabanu, odkud ho hrdině vysvobodí zbytek Andromedy a jeho rozpolcený krasovražedný bratr…

..už se ztrácíte??
Já sem se už ztratila, když sem to psala poprvé:D

V druhém díle se dozvíme, že tři léta se týnejdžerská trojice drsnodrsných pubertálních hustoděcek schovávala kdesi v opuštěném panství neznámo kde…

Jezdila na komoních, černých jednorožcících, na **“koníčkách“…
Bradavice je kňučivě požádali, aby se k nim přidali proti Voldymu.

Tak okej ne.. Voni tě zavřou do Azkabanu odkud zdrchneš, ty se odstěhuješ neznámo kam, ale oni přesně vědí, kam ti napsat, aby tě někdo mohl strašně vehementně žádat jako neocenitelnou součást odboje, o pomoc. Jo a samozřejmě by to byl Brumbál a Popletal..
No a jasně svýho lidožravýho černýho jednorožce si musíš vzít s sebou. Jinak by sis zkazil ***image..

(momentálně se vám hroutí lebka do sebe vlastně asi už dávno implodovala a vytváří se černá díra…)

Arien při první možnosti kuchne Potěra. (o bože proč!) Protože ho měla Lily ráda a Arienka ne.. bůů bééé bůůůů

Pak ztrolí Snapeovi hodinu lektvarů a Snape si jako ufňukaná Uršula jde stěžovat Čmelákovi a vyplaká se mu na ramínečku.. (Seve.. si říkáš Severus? Bys ho uhranul! Tss!)

Taky se zde objevují postavy Smrti a Osudu… mimochodem taky značně pubertální a říkající si mezi sebou familierně : „ségra a brácha“… (headdesk headdesk…deskhead..deskhead). Ti se domluvěj že Voldy je jako navíc, tak že ho kuchnou…cituji:

„Blbče! Vůbec nemáš cit pro jemná vlákna Osudu!“
„Tak fajn, necháme toho. Jenom bysme měli vyřešit ten problém s přemnožením černokněžníků. Tak koho si můžu vzít?“
„Třeba Voldemorta, zařídím to. Už je moc starej.“
„OK,“ spokojeně se zašklebil Smrťák, „taky už mě sere, bez něj by byl stav černokněžníků na únosné míře. A on si musí udělat rovnou tři!!! Je na čase mu to zatrhnout, než se zase rozjede,“ prohlásil plamenně.
„Chudák,“ poznamenala Osud bez sebemenší stopy soucitu, „hodilo by se to už dneska, co říkáš?“
„Super, ségra. Jdeme?“ navrhl a nabídl jí rámě. Osud vklouzla do úkrytu jeho jemných silných paží a vykročila s ním do éterické brány, která se před nimi zhmotnila. Za chvíli byla místnost prázdná.

(doufám, že vám to nezpůsobilo mozkovou mrtvici)

ááá jo a docházíme k tomu že Voldemort má ještě jednoho ještě staršího syna..
Mimochodem se půl dílu cicmá s upírkou, která mu říká dědulo (kde je Belatrix s kladivem???).

Druhý díl končí velkým battlem (bitvou Wel, bitvou), kde umírají všechny postavy z HP a polovina postav autorky, kromě vlkodlačího Arienova kamaráda, Ariena a Alexandera (té ó velké lásky toho černovlasého hošana)

Nakonci si dvě Áčka ležej někde na louce něco blekotaj, inovativně přijdou na to že se jako chtěj vzít a jsou si chytit (jako do pasti na lidi) kněze, kterého ohrožujou kulometem…(EEEEHEEEEE??? GHééééé!????)

Oddá je ale Osud a Smrt… jak nečekané, když si s nima tykaj jak s kámošema z nohejbalu…

Třetí díl začíná tím, že dvě Áčka žijou někde ve srubu a v půlnoci jim na dvířka neklepe Glum, ani Jezinky, ale bejvalej Smrťák, co dostal padáka … dál nevim dál můj organizmus zkolaboval a dělal, že neumí číst…

Pokud to někdo chcete číst napište mi do zpráv váš email a já vám to pošlu…:D ať nejsem sama postižená…

A nyní půjdu prozkoumat taje fanfikce na Tetris…
AVE JÁ!

GLORIA

* V originále Měsíc v jiném světě od neznámého geniálního autora zde k přečtení http://zapovezenykabinet.sweb.cz/text/glospovidky/mesicvjinaci.html
** ano tady myslím tu polohu…
*** čtěte i m a g e, nikoliv imidž!

3 komentáře to “Ztraceno ve Fanfikci”

  1. já se krutě bát, já chudinka malá, já netušila že zlo je zase mezi námi…..

  2. Mne utekl mozek a to není dobrý, já mám žehlit.
    šmaria ty jsi snad masochista že to čteš.

  3. Aaaaaaauuuu! (Úspěšně jsem si vymyla mozek. Jestli zítra neudělám zkoušku, můžeš za to. 😀 )

Zanechat Odpověď

