Kouzelná věc ty internety..

Spousta lidí o mě ví, že jsem masochistka.
Týrám se děsivejma příšernostma v zájmu vědy, jen proto abych mohla předat hlubokou pravdu o životě, vesmíru a vůbec.

ehmm….
Tedy:

42

ehm… tohle ale vlastně už určitě víte.
Moje chyba.
Znova…

Takže..Pravda o životě, vesmíru a vůbec je :
ČESKÝ POKUSY O HUDBU SOU HROZNÝ A JÁ PRO VÁS DNESKA MÁM TY NEJDĚSIVĚJŠÍ ÚLOVKY Z JŮTŮBU EVER!

Utečte pokud nemáte silné žaludky nebo jste zrovna jedli.

Nehodlám to nijak třídit… na to mi už nestačí bramborová kaše…
..chtěla sem říct mozek.

Luštěla a její novinka

pe-pe-pe-pedofil… pe-pe-pedofil… ehm to příde později..

Praha žije.. a pan Patrik“auto“.. (prostě ten jeho patvar čtu jako chrysler…nehodlám se zabejvat tím že tam je něco jinýho)

Just WTF

LEO – B.O.T.Y. (Official video)
Jo.. mám nový boty.. napíšu o tom song…ne prostě vezmu kameru a budu pomalu házet z hlavy rýmy na slovo boty…

A co na to B.O.T.A. A co Jan Tleskač?

Swag woe!
Já zhebnu!

Novinka ze dneska… NICKY – RICH BOY
úžasná angličtina, přehezká děva s tunou tvářenky a loknama … *pokud mě potkáte s vykloubenou čelistí víte proč*

AU!

Gamba feat. Dominika Myslivcová – „VIEŠ ŽE SI“
Tohle není tak falešný (to asi bylo filtrů), jako spíš hloupý..

Aufff…
A perla nakonec…
Nejhorší hodiny mého života, když sem musela sedět vedle tohohle.. Mengeleho experimentu (přijde mi, že nazvat to člověkem, je jako říct krávě, že jste jí přirovnali ke Kohnově tchýni z Troškovýho Kameňáku… AU)

a doubel zlo!!!!

Zde se dozvíme, že jsme obětmi intrik zlé, zlé České televize! BADABUM NA NĚ!

Teče vám mozek ušima?
Výborně!

42!

Gloria

Ps: *zhroutila se vyčerpáním na postel a ztěžka vstřebávala kulturní šok jež utrpěla díky sledování tohohle „hnoje“ české pop music… Mikelangelo nechť dej jí věčnou slávu*

Jedna odpověď to “Kouzelná věc ty internety..”

  1. Mí přátelé mají jednu věc společnou. Všichni doufají, že nikdy, nikdy nenajdu cestu do těch špatných částí internetů, protože je pak zahltím zničujícím spamem. Díky za usnadnění života XDD

Zanechat Odpověď

