Zprávy z Fantázie

How bad it can be?
crowley-list

..mám seznam…

Jsem v totálních sračkách, kdyby to někoho zajímalo.
Poslední dobou mám tragické stavy záchvatů deprese střídající se se stavem netečnosti a místem, kdy jsem snad pod dnem bahnitého dna nejhnusnějšího místa v Univerzu, kam ani Shoggot nepáchne….kam nepáchne ani smrad smradu..

..a na fb mě furt spamuje jedna zájmová skupina. Nahejma lidma .. kopulujícíma nahejma lidma… nahejma ženama na historickejch fotkách…
Já nevím jestli mě to baví nebo ne.

Svědí mě oko.
To je ono… chtěla jsem si stěžovat! Na Animefest!!!

Na KLIMATIZACI A KOBEREC! Mám z toho morybundus, že nevim, co s nim. Pšíkání, kejchání, smrkání, prasklej ret, ošudlanej nos a nálada na h…
Animefeste zklamal jsi mě. Lidí sice mraky, ale věděli oni o Artist alley, kde sem dlela po celou dobu programu?

Propagace tohohle projektu byla mizerná. Kdybyste chtěli poradit.. JÁ SEM TADY!!! Bohužel, jsem nestihla některé vyfikundace, které jsme chtěla pro Carmilu a Madame muffin vyrobit, proto jsem si nepřivezla bilboard a nevyvěsila ho a proto jsem také trochu nafušená i na sebe protože by to přitahlo pozornost i jiným lidem v Artist alley.

Z programu sem měla hovnajs.
Prosrala jsem Nagatinu přednášku, tímto děkuji chlapci, co jí umístil na net.
Byla boží… sere mě že, sem to neviděla živě.

Už nikdy nebudu tahat tašku co má skoro 20 kilo.
Sem debil.
Ostatní lidi maj co dělat, když zvedaj krabici se třema knihama a nějakým tím korálkovým bordelem a já si tu pendluju po republice s taškou, co nesu jak dámička na předloktí, ale kterou bych uzemnila kdejakýho chlapa. Zatrhněte mě to někdo nebo si za chvíli odkrvim ruce a ony odpadnou.

Dostala sem pár přiznání.
Zajímavé.
Asi si pořídím kutnu..
Budu pak IN?

Mlhavě tuším, že jsem chtěla rozvíjet nějaký společenský problém, ale nejsem schopná si vzpomenout.
Nu což… klacky spadnou…počkáme do zimy.

..Jestli ještě jednou uslyším dotaz: „.. jak jsi na tom s diplomkou?!“ budu trhat hlavy a kousat mozky.
Creepy-smile

Vlezte mě radši třeba za hrb a podrbejte mě záda..
577335_10151478171133028_1648810552_n

…a co když bude válka?
Nesmíš umřít..Artexi!

Adios.. Gloria

Zanechat Odpověď

