Gloria! Aneb JAm informuje.. opět

Chtěla bych vážení drahouškové, abyste si uvědomili, že vstupem na tento blog se dostáváte do otrávené bažiny.
To, že tu jste je vaše volba a to, že se tu dozvíte něco, co se vám nemusí nelíbit, je váš boj. Mám pod články povolené komentáře proto, abyste mi moje stanoviska mohli vyvracet, ale zároveň si uvědomte, že se vám to prostě taky nemusí povést.

Uveřejňuji zde i úryvek z prvního článku na tomto blogu. Tento úryvek je stále aktuálním stavem. Proto si jej prosím zafixujte a nesnažte se mě soudit proto, že mluvím tak jak mluvím a píšu tak jak píšu. Moje dedukce si prosím nevykládejte jako dogmatická tvrzení a nesnažte se mě namluvit že: „JAm knows best“, když jsem to nikdy neřekla. Píšu dle vlastních zkušeností a má tvrzení jsou založená na mích zkušenostech a znalostech, nejsem Korán nebo jiná fajn kniha a vy nejste fanatičtí věřící. Za vaše vlastní závěry nemohu já, ale pochopení/nepochopení textu, o kterém se mnou můžete vždycky hodit řeč. To že nejste schopní/stydíte se/přijde vám to blbé, je váš boj…

Taky jsem poznala, že se mýlím v několika vlastních závěrech a děkuji těmto konkrétním lidem za jejich vyvrácení. Veni, Kira, Reiko … a další

Nyní výše zmíněná citace: “ Je mě naprosto jasný, že se tu ze mě nikdo neposadí hned na zadek a nebude tu nademnou áchat a óchat. Jsem jen další hysterka do počtu internetovejch emařů, který maj problém a potřebujou si někam vyblít svoje bolístky. Mluvím tak jak mi zobák narost. Je to pro vás možná neztravitelný a občas se vám z mého projevu bude dělat fyzicky nevolno, ale varovala jsem vás. Je tu taky dost reálná možnost, že mě nepochopíte. V klidu, nejste sami….
Problémy mě chápat má většina mého okolí.“

Děkuji za pozornost.
Gloria

Zanechat Odpověď

