Přála bych vám bahno po lejtka a suchej záchod.

Ne.. nejsem nasraná.
To už mě přešlo.

Nejsem ani vzteklá.
Ještě mi praskne žilka v mozku a ta slečna, co ji “ sžírá nenávist“ bude mít takovou radost, že bude hopsat 3 metry vysoko.

🙂 Nasrat 😀

Venku stále chčije.

Příjezdová cesta je potok.
Pole je potok.
Potok je řeka.
Ve sklepě mi teče pramen.
405410_450436771644511_904608236_n (1)

Když jde člověk na wc, musí oběhnout barák, promokne a mokrej jako myš zadřepne do kadiboudy, kde na něj číhá obrovská tarantule z rohu.
Když máte štěstí, doběhnete. Když ho nemáte, doklouzáte po prdeli.
To pak máte rychlej pruh až na krk. Nejen od bláta
Tarantule se ani nehla..
Já skoro taky ne.

Máme mírovou dohodu.

Potok asi pude ze břehů.
Bude zábava.
Nebojte. Lidi, co mlejn stavěli nebyli dementi, takže vám tu budu otravovat kyslík ještě docela dlouho.
Mě nějaká voda nesmete.

Ani bahenní zábaly na kolenou semnou nehnou.
Ani zničený boty.
Ani tuna nádobí, který budu mejt ve škopku.

Ale chci myčku…………………….

Motivační obrázek:

Dneska tam už teče malý potůček.

Tjadadýýýý tjadadáááá

Zanechat Odpověď

